Rotavirusvaksin?

Nei. Mener det var for de som er født etter 1 september?

Nei, og ikke får de det heller. Det er bare for de som er født etter 01.09.14.

Nei. Men man kan ta den hos fastlegen sa helsesøster, men da koster det selvfølgelig.

Ja, for mi er født 2. september så da fikk hun det på 6 ukers kontrollen.

Kordan reagerte babyen din? Har h*n fått feber etterpå? Eg er bare bekymret fordi min skal ha det i morgen og vi skal reise på tirsdag. Blir kjedelig hvis han har feber på turen.

Merket egentlig ingenting som jeg med sikkerhet kan skylde på vaksinen, men følte hun ble noe trøttere de neste par dagene bare. Tviler på det blir noen problemer for reisen deres. Tror det sto i brosjyren at de kunne få reaksjoner de første par dagene etterpå.
Lykke til :)

Ja. Jeg punga ut 932 kr for begge dosene. Skal få dose 2 i dag. Mi nr.2 fikk viruset da hun var 1.5 og det unner jeg ingen :(

Ja. Jeg punga ut 932 kr for begge dosene. Skal få dose 2 i dag. Mi nr.2 fikk viruset da hun var 1.5 og det unner jeg ingen :(
Kordan går det med babyen din?
Herregud eg ble så overrasket med kordan babyen min har reagert i dag etter rotavirusvaksin, han plutselig spiser såååå mye enn vanlig. Før var det nok med 120ml mme for å sove. Men nu har han spist 270ml!! Han er 3.5mnd. Klarer babyen din å spise sånn så mye?

Kordan går det med babyen din?
Herregud eg ble så overrasket med kordan babyen min har reagert i dag etter rotavirusvaksin, han plutselig spiser såååå mye enn vanlig. Før var det nok med 120ml mme for å sove. Men nu har han spist 270ml!! Han er 3.5mnd. Klarer babyen din å spise sånn så mye?
Hun fikk ikke dose 2 likevel, siden hun er så forkjølet.. Men merket ingenting etter første dose :)
Får se neste uke når hun skal få den da :)

Nei, og ikke får de det heller. Det er bare for de som er født etter 01.09.14.

Vi fikk ;) jeg spurte på 6 ukers kontrollen, og da skulle de undersøke det. Så ringte de dagen etter og sa at vi også skulle få den gratis.. Så Julian var den første som fikk den i kommunen her, han er født 29.08. Skal ha siste dose på tirsdag, da er han nesten 13 uker :)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi fikk ;) jeg spurte på 6 ukers kontrollen, og da skulle de undersøke det. Så ringte de dagen etter og sa at vi også skulle få den gratis.. Så Julian var den første som fikk den i kommunen her, han er født 29.08. Skal ha siste dose på tirsdag, da er han nesten 13 uker :)

Sent from my iPad using BV Forum
Jeg fikk først høre om den vaksina på tre månederskontrollen og da sa de han var for stor.

Back
Topp