Rotavirus vaksine

Ja, mini her fikk den i går. I dag har hun vært grinete. Ingenting har vært godt nok utenom å ligge på brystet mitt (eller mannen sitt). Heldigvis sovnet hun så tungt nå i kveld at vi klarte å lure henne til å ligge for seg selv. Har ikke kjent igjen babyen min i dag... hun pleier alltid være så rolig, blid og fornøyd. Håper det går over til i morgen [emoji173]️

Fikk den her om dagen. Jeg var litt i tvil om å ta den pga ting helsesøster sa, men på helsestasjonen her vi er på ferie, var tonen en heelt annen, så da fikk hun den. Reagerte ikke noe særlig. Griner hver kveld uansett så merket ikke forskjell..

Fikk den torsdag, fredag var det x antall bæsjebleier, helt fulle.... Kan jo være tilfeldig da, hun har tidvis mange fulle bæsjebleier..

Noen som vet hvor lenge disse bivirkningen kan vare...? Har en skikkelig urolig baby nå, men hun pleier være så rolig og tilfreds... Håper det er vaksinen som gjør det sånn at det går over snart...

Han var litt ekstra klengete i de neste par dagene, ville helst ligge i armkroken og ville ha pupp litt oftere på natta (sov dårligere). 3 dagen etter var alt som normalt igjen. :)

Han var litt ekstra klengete i de neste par dagene, ville helst ligge i armkroken og ville ha pupp litt oftere på natta (sov dårligere). 3 dagen etter var alt som normalt igjen. :)

Håper det er sånn her også! Da vil alt være bedre i morgen. Nå vet jeg ikke hva jeg kan gjøre for å hjelpe henne [emoji17]

Håper det er sånn her også! Da vil alt være bedre i morgen. Nå vet jeg ikke hva jeg kan gjøre for å hjelpe henne [emoji17]

Håper for deres del det er bedre nå. Her var det heldigvis ikke verre enn at litt fangkos hjalp, og litt ekstra amming.

Håper for deres del det er bedre nå. Her var det heldigvis ikke verre enn at litt fangkos hjalp, og litt ekstra amming.

Takk [emoji4] Er en god del bedre i dag. Hun har faktisk sovet en del i dag Hehe.

Vi tok den i dag, og i ettermiddag kom det bløt sprutbæsj helt opp til nakken på babyen og over hele vippestolen:-p Håper vi slipper unna med det, men skjønner på flere at de har fått mageknip dahene etter..

Back
Topp