Snuppa fikk denne om torsdagen, eneste bivirkningen vi har merket er at hun sover mer enn vanlig. Men hvor lenge varer det? Hadde trodd det bare var første dagen jeg
flere som har tatt den og fått noe bivirkninger? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når tok dere den? Her er det ikke før ved 8-ukers kontrollen.
Min sov ekstra mye to døgn etter vaksinen. Var veldig deilig![]()
Vi tok den på 6 ukers kontrollen. Ikke vært andre bivirkninger enn at hun har sovet mye, men det kan jo også være at søsknene er hos oss denne ukaVi skal ta den på 6-ukerskontrollen, men jeg forventer bivirkninger i form av diaré/oppkast. Det er en levende vaksine og gir sikkert rotaviruslignende reaksjoner.
Snuppa fikk denne om torsdagen, eneste bivirkningen vi har merket er at hun sover mer enn vanlig. Men hvor lenge varer det? Hadde trodd det bare var første dagen jegflere som har tatt den og fått noe bivirkninger?
![]()
Gikk det bra på natten?Oi, må kanskje endre min erfaring. Vi tok denne på fredag, og i går var vi mye på farten, så vi hadde en sutrete unge som ble vekket i tide/utide pga bil, vogn, inn, ut etc. Så han sov lite. Men i dag har han jammen meg sovet hele dagen nesten. Og han er grinete når han våkner, så han vil spise og sove igjen. Blir spennende å se til natten om han er helt våken..
Nja, han var mer urolig/våken enn han pleier å være. Men tilbake til vanlig neste morgenGikk det bra på natten?
Bra at det gikk raskt over.Nja, han var mer urolig/våken enn han pleier å være. Men tilbake til vanlig neste morgen![]()