lissom Forumet er livet 16 Mar 2006 #4 Hm... Meeya, husker du hvor du har lest at man ikke kan ta det????
Gaupa1 Flørter med forumet 16 Mar 2006 #5 Enn når man ammer? Har jo et glass stående en plass... Er bra for hukommelsen sier de, åsså sexlysta da...
Enn når man ammer? Har jo et glass stående en plass... Er bra for hukommelsen sier de, åsså sexlysta da...
angel84 Betatt av forumet 17 Mar 2006 #6 man skal ikke ta rosenrot da man er gravid. skulle akkurat til å begynne på det da jeg ble gravid. men fikk klar beskjed om å ikke bruke det
man skal ikke ta rosenrot da man er gravid. skulle akkurat til å begynne på det da jeg ble gravid. men fikk klar beskjed om å ikke bruke det
L ~Lisbeth83~ Forumet er livet 17 Mar 2006 #7 etter at 1.trimester er over er det ingen problem å spise rosenrot... sjefen min spurte en lege om dette...
etter at 1.trimester er over er det ingen problem å spise rosenrot... sjefen min spurte en lege om dette...
*Flatula* Gift med forumet 17 Mar 2006 #8 Hei.. Ringte å sjekka der hvor jeg brukte å bestille det, men de frarådet meg det. Spis heller O-mega 3 og O-mega 6. [:)]
Hei.. Ringte å sjekka der hvor jeg brukte å bestille det, men de frarådet meg det. Spis heller O-mega 3 og O-mega 6. [:)]
C cloetta Forelsket i forumet 17 Mar 2006 #9 Det står på eska mi at gravide og ammende ikke skal bruke det...
S Sara73 Gift med forumet 17 Mar 2006 #10 Jeg spurte legen min om det da jeg ble gravid, og han anbefalte det ikke. Har veldig lyst til å begynne igjen nå, men har ikke turt pga amminga.
Jeg spurte legen min om det da jeg ble gravid, og han anbefalte det ikke. Har veldig lyst til å begynne igjen nå, men har ikke turt pga amminga.
lissom Forumet er livet 17 Mar 2006 #11 Hm.. nei da får jeg vel vente til jeg er ferdig med amming og alt, da...[&o]