Rosendal furumøbler

*lima*

Elsker forumet
Hva syns dere om denne veggseksjonen:

Slik har nemlig sambo, og han synes den er skikkelig fin og kunne ikke tenkt seg noe annet istedet for.
Vi har akkuat pussa opp stua, og vi har satt inn denne veggseksjonen.
Jeg liker den ikke, men sambo synes den er PERFEKT og har lyst på fler møbler i samme stil[&o] (noe som ikke blir aktuelt)

Personlig er jeg ikke så glad i den furufargen, men reolen i seg selv var jo helt grei. Hva med et kompromiss, beis eller mal den, det blir knallfint, så får han beholde reolen sin og du får en farge du kanskje trives mer med..?

Tja... den hadde blitt LITT finere hvis den ble brunbeiset da[8|] Det er jo selvsagt en fin veggseksjon, men ikke akkurat min stil. Syns det er for mye utskjæringer og krimskrams på den. Jeg liker det litt mer enkelt og med rette linjer. Ikke enkelt når vi har helt forskjellig smak nei[&o]

ORIGINAL: ~Bekkiz~

Jeg kan ikke fordra furumøbler, så jeg syns forferdelig synd på deg [:D]

Ikke jeg heller, furumøbler er jo så gammeldags[&:]

Den kan jo bli kjempe fin om den blir beiset, eller hvit malt. Personlig så liker jeg ikke slike møbler, foreldrene mine hadde aaaalt for mye av det når jeg var liten.

Mer glad i rette linjer.

Jeg synes ikke dene er stygg, mend en passer ikke inn i et hypermoderne hjem.

Mamma å dem har slik!

Er ikke så glad i furumøbler. Mal den hvit, så blir det straks litt bedre, og evt fjerne de utskjærings-greia på toppen[:)] Da hadde den nok blitt finere...

ORIGINAL: Flua på veggen

Personlig er jeg ikke så glad i den furufargen, men reolen i seg selv var jo helt grei. Hva med et kompromiss, beis eller mal den, det blir knallfint, så får han beholde reolen sin og du får en farge du kanskje trives mer med..?

Sign..[;)]

Å stakkars stakkars deg....

Jeg sliter også med en samboer med dårlig smak....og han blir sur hver gang jeg sier noe negativt om det han har fra tidligere eller det han arver av familien sin......men det er så mye styggt [:'(][:'(]

Hvis samboer`ndin absolut må ha den seksjonen der så ville jeg tatt bort noe på den og malt den hvit....ikke brun...
Men det er min smak da....

ORIGINAL: ~Nathalies mamma~

Liker de ikke jeg heller. men hadde nok malt den hvit vist jeg måtte ha den...

ORIGINAL: RonjaSinMamma

Uff, liker ikke slikt. Hadde malt den hvit om jeg skulle hatt den i hus.

Hadde også definitivt malt den antikkhvit, eller beiset den.
Haaaater furu. Men sambo, han syns jo det er såååå fint.[:'(]

Signerer![:)]

ENIG

Ikke akkurat helt min stil, ville nok ønsket å malt den hvit og fjerne noe av 'pynten' på den.
Men hadde det vært min kjæres hadde jeg nok ikke fått lov til å gjort noe som helst med den.
"Male det fine treverket! Det blir aldri noe fint" hehe...

Den hadde blitt malt!! GARANTERT!

Back
Topp