Rosenborg!

strikkejenta

Glad i forumet
Jeg har strikket en vest til mitt kommende tantebarn. Hennes foreldre er ihuga Rosenborgfan, og da må jo lillesnuppa få Rosenborgklær fra starten av [:)]

Hehehe så stilig![:)] Jeg er ikke Rosenborg-fan, men du er jammen flink å strikke![:D]

ORIGINAL: Nattlys

Hehehe så stilig![:)] Jeg er ikke Rosenborg-fan, men du er jammen flink å strikke![:D]

Signerer denne[:)] Rosenborg-fan-foreldrene kommer nok til å bli kjempeglade[:)]

Hehe. Mange ikke-Rosenborgfan her da [:D] Liker kjempegodt denne vesten, og har strikket den i mange varianter. Går sikkert an å strikke andre fotballfarger også. Spesielt fedre bruker å bli glad for supporterklær [:)]

Den var kjempe fin;) Misunner alle som kan strikke og være kreative.. Har ikke tolmodighet jeg:( Her er det fotball for alle penga, Rart han ikke har kjøpt masse alderede:P kommer vel.

Her er pappan iherdig RBK fan, så når det var gutter på vei ble det selvsagt innkjøpt RBK bodyer og luer. Jeg satser på at guttene etterhvert blir Start fan jeg da!!! Så får vi se hva guttene velger tilslutt.

Back
Topp