Rosefrue venter på noe godt

CD 27

Ting er fortsatt forvirrende. Tappen er veldig tydelig lukket. Kjente det både igår og idag. Det får meg til å tenke at kanskje jeg faktisk har hatt eggløsning. I forrige uke var den ikke så tydelig lukket som den er nå. Vet ikke helt hva som har skjedd, men noe forandring er det absolutt.

I tillegg har utfloden blitt normal igjen (!). Det er en liten milepæl for meg. I går og i dag er den uten noe som helst farge, helt vanlig hvit, og den er litt kremete. Etter maaaaaange uker med brunlig utflod, er det en ny verden at den skulle bli normal igjen.

Tempen er noe høyere enn før helgen (tempet ikke i helgen). Fra 36,11-36,07 osv er den på 36,19 idag.

Testen er fortsatt ikke blenda, men lurer på om jeg kanskje ikke kan forvente det før jeg er ferdig med TR når den kommer.. Det går 100 scenarioer i hodet mitt når jeg fortsatt ser strek. Tenk om jeg kontakter gyn, og hun sier at nei, du må nok skrapes ut. Det er det verste jeg kunne tenke meg nå.

Vis vedlegget 341586

Så utrolig slitsomt det må være å gå sånn som du gjør. Jeg har ikke så mye annet å komme med enn at du er utrolig tøff og tålmodig, flink og sterk!!:Heartred
 
C70B6C81-888E-4550-BE2E-A8863D266454.jpeg
Min temp idag. CD 28 er riktig. Er det at jeg sov med sokker? :p
 
DDC415EB-BBE0-4EDB-8F29-1ED362F2439C.jpeg
Tempen gikk opp enda et hakk idag! Tok tempen 45 min tidligere idag, og har justert den deretter. Tør jeg juble? Vente til i morgen? Det er nok til at jeg endelig begynner å få litt håp. Nå kan vi endelig begynne å prøve igjen :D :D
 
Vis vedlegget 341814 Tempen gikk opp enda et hakk idag! Tok tempen 45 min tidligere idag, og har justert den deretter. Tør jeg juble? Vente til i morgen? Det er nok til at jeg endelig begynner å få litt håp. Nå kan vi endelig begynne å prøve igjen :D :D
Jeg har troa! :D Og den svake graviditetstesten der er ingenting å bekymre seg for. Husk at hcg i urinen henger igjen. Så hcg verdien er lavere i blodet ditt enn i urinen. Da jeg hadde sånne tester etter nok en MA i 2018 en gang gikk jeg til legen for å få målt i blodet. Håpet jeg var blitt gravid igjen. Da var den på 8, men hadde fortsatt svake streker i mange dager.

Satser på at du har hatt el nå :)
 
Jeg har troa! :D Og den svake graviditetstesten der er ingenting å bekymre seg for. Husk at hcg i urinen henger igjen. Så hcg verdien er lavere i blodet ditt enn i urinen. Da jeg hadde sånne tester etter nok en MA i 2018 en gang gikk jeg til legen for å få målt i blodet. Håpet jeg var blitt gravid igjen. Da var den på 8, men hadde fortsatt svake streker i mange dager.

Satser på at du har hatt el nå :)
Tusen takk! Man lærer noe nytt hver dag :D I dag var tempen på 36.54, så enda høyere enn i går! FF har satt strek nå, og beregner at jeg er ca 7 dpo. Det tror jeg også stemmer! Gleder meg så fælt til neste PP nå!:p
 
Tusen takk! Man lærer noe nytt hver dag :D I dag var tempen på 36.54, så enda høyere enn i går! FF har satt strek nå, og beregner at jeg er ca 7 dpo. Det tror jeg også stemmer! Gleder meg så fælt til neste PP nå!:p
Så bra! Får håpe på en skikkelig heavy mens om en uke så du får rensket opp godt inni der :hilarious:
 
Tusen takk! Man lærer noe nytt hver dag :D I dag var tempen på 36.54, så enda høyere enn i går! FF har satt strek nå, og beregner at jeg er ca 7 dpo. Det tror jeg også stemmer! Gleder meg så fælt til neste PP nå!:p

Åh endelig! Godt å høre at syklusen begynner å komme på plass nå. Da kan det begynne å skje ting :D
 
4EE8A0A9-48AE-41F0-A8E6-14D742CACD3A.jpeg


Så skjer det rare. De tre siste dagene har jeg våknet tidlig (rundt 5) av meg selv og har måttet ta tempen da. Så jeg vet ikke hvor mye jeg kan stole på den grafen. Det eneste den er god for nå, er å vise meg at jeg har hatt eggløsning, så det er godt nok!

SÅ har jeg hatt g tester for å se når den blir blenda. Det blir den ikke, MEN, den blir sterkere?? Jeg skjønner ikke helt, vet ikke om det er riktig, men noe har skjedd. Jeg er usikker på om jeg kan stole på testene. De to øverste er tatt med en dags mellomrom på ettermiddagen en gang, og den siste er tatt dagen etter (idag) på morgenurin. Er det at jeg har tatt den siste på morgenurin, eller hva??

Dagen i morgen vil vise...:nailbiting:
 
CD2 PP 19
Overflødig testing er virkelig en dum ting!! Vet ikke helt hva som skjedde med testene den dagen, men var bare en falsk alarm. TR kom i går og det betyr at vi offisielt er klar for en ny PP!! :angel8Hele 9 uker etter første kur med cytotec, og 4 uker etter siste kur. Eneste jeg er litt usikker på nå, er hvorvidt jeg skal ta letrozol eller ikke. Jeg har det fortsatt liggende. Gyn sa sist at det ikke var nødvendig, og det er jeg jo enig i. Hjelper Letrozol selv om man får EL av seg selv? Grunnen til at jeg fikk det i utgangspunktet, var fordi jeg har noe lange sykluser (ca 33 dager). Jeg fikk ikke kortere syklus av det sist..Kanskje best å la være!

Uansett, så får jeg eggløsning på ca dag 22. Det betyr at det blir mye julekos på oss, og vi begge har fri den uka også:joyful:
 
CD2 PP 19
Overflødig testing er virkelig en dum ting!! Vet ikke helt hva som skjedde med testene den dagen, men var bare en falsk alarm. TR kom i går og det betyr at vi offisielt er klar for en ny PP!! :angel8Hele 9 uker etter første kur med cytotec, og 4 uker etter siste kur. Eneste jeg er litt usikker på nå, er hvorvidt jeg skal ta letrozol eller ikke. Jeg har det fortsatt liggende. Gyn sa sist at det ikke var nødvendig, og det er jeg jo enig i. Hjelper Letrozol selv om man får EL av seg selv? Grunnen til at jeg fikk det i utgangspunktet, var fordi jeg har noe lange sykluser (ca 33 dager). Jeg fikk ikke kortere syklus av det sist..Kanskje best å la være!

Uansett, så får jeg eggløsning på ca dag 22. Det betyr at det blir mye julekos på oss, og vi begge har fri den uka også:joyful:

Ååå, masse lykke til nå!! Friuke høres ut som den perfekte oppskriften;)
 
Masse lykke til i denne PP:happy: Håper for deg:Heartred
 
CD2 PP 19
Overflødig testing er virkelig en dum ting!! Vet ikke helt hva som skjedde med testene den dagen, men var bare en falsk alarm. TR kom i går og det betyr at vi offisielt er klar for en ny PP!! :angel8Hele 9 uker etter første kur med cytotec, og 4 uker etter siste kur. Eneste jeg er litt usikker på nå, er hvorvidt jeg skal ta letrozol eller ikke. Jeg har det fortsatt liggende. Gyn sa sist at det ikke var nødvendig, og det er jeg jo enig i. Hjelper Letrozol selv om man får EL av seg selv? Grunnen til at jeg fikk det i utgangspunktet, var fordi jeg har noe lange sykluser (ca 33 dager). Jeg fikk ikke kortere syklus av det sist..Kanskje best å la være!

Uansett, så får jeg eggløsning på ca dag 22. Det betyr at det blir mye julekos på oss, og vi begge har fri den uka også:joyful:

Så bra du endelig er i skikkelig syklus og er ferdig med den forferdelige ventetiden etter MA'en! Håper virkelig dere får en skikkelig julebaby :woot:
 
Så bra du endelig er i skikkelig syklus og er ferdig med den forferdelige ventetiden etter MA'en! Håper virkelig dere får en skikkelig julebaby :woot:
Hurra for mensen og blanke ark :D
Ja det er så deilig å se at kroppen fungerer igjen! Jeg og mannen ble enige om å kjøre på med letrozol denne gangen. I tillegg blir det fullt på med god trening, yoga, lakrisrot-te og mye kos :D :D Gleder meg skikkelig til EL testing!
 
CD 6 PP19

Nå er mensen nesten helt ferdig. Dag 1 og 2 var bare barnemat. Smertene kom skikkelig på dag 3 og minte meg om smertene jeg hadde ved cytotec. Fra 12-20 holdt det på og jeg blødde kraftig. Ikke mye klumper, men tydelig at det kom ut noe den ene gangen ved tørk. Dag 4 hadde jeg også moderate smerter etter rundt kl.12. Dag 5 gikk fint, og idag har jeg foreløpig ikke sett noe blod, bare litt brunt og rester igjen.

En pille igjen av letrozol, så da tror jeg at jeg skal begynne å tempe på dag 10. Håper jo eggløsningen kommer litt tidligere, men senest på dag 26 :rolleyes:
 
CD 17

Venter fortsatt på EL... Er så kjedelig når det ikke er noe som skjer :(

Ååå, forstår det:sorry: Man vil jo bare komme seg i dpo-land! Håper det skjer noe kjempesnart:Heartred
 
CD 18

Positiv test!!! Da må letrozolen ha fungert. Jeg pleier å få el rundt dag 22. Denne testen kom derfor som et lite sjokk, men et veldig hyggelig sjokk. Har hatt jevnlig sex, så dette kan gå fint :p
55623A23-88A6-4C7D-BECF-1BBBC76F66EF.jpeg
 
Back
Topp