Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei hun var innom her i går kveld så jeg, men jeg har henne jo på face og på en sånn termin snapp med mange andre, og det har vært nada. Og hun hadde jo termin 1 november, så kanskjeHaha! Tenkte akkurat på henne jeg ogsåhar hun vært innom her i dag i det hele tatt? Hun som bruker å være då aktiv!
Vi håper du er i fødsel Rosedama! 

Gratulerer så mye [emoji173] nydelig pia du har fåttNyskjerrig dokkere da [emoji173]️
Men alt har sin grunn ja.
Livet fikk plutselig enda en ny mening [emoji7]
I rakettfart kom ei nydelig pie til verden 01.11.17.
14min etter æ va 6-7cm kom hu.
Rakk bare 3 ria i badekaret før den 3. ble avslutta me et broom fra mæ som æ ikke kontrolert å jm fikk det sykt travelt. Vannet gikk å prinsessa skutt fart ut etter 2-3min m press. Etter hodet va ut fikk æ dratt ut jenta mi sjøl. Det gikk så fort å æ følt aldri æ hadd vonde ria. Æ va utrolig avslappa under hele forløpet å det ment jm at va grunnen te at alt gikk perfekt.
5tima fra æ bynt å kjenn ria va hu ut. Rakk 2.5t på føden.
No ettepå går å alt sykt bra. Prioriteten har vært på oss å familie siste dagan. Æ e faktisk stolt av mæ sjøl å prestasjonen min den dagen. Trudd ALDRI i livet at det kun gå så lett.
![]()
Gratulerer så mye ei nydelig jente [emoji173]Nyskjerrig dokkere da [emoji173]️
Rakk bare 3 ria i badekaret før den 3. ble avslutta me et broom fra mæ som æ ikke kontrolert å jm fikk det sykt travelt. Vannet gikk å prinsessa skutt fart ut etter 2-3min m press. Etter hodet va ut fikk æ dratt ut jenta mi sjøl. Det gikk så fort å æ følt aldri æ hadd vonde ria. Æ va utrolig avslappa under hele forløpet å det ment jm at va grunnen te at alt gikk perfekt.
No ettepå går å alt sykt bra. Prioriteten har vært på oss å familie siste dagan. Æ e faktisk stolt av mæ sjøl å prestasjonen min den dagen. Trudd ALDRI i livet at det kun gå så lett.
![]()
Nyskjerrig dokkere da [emoji173]️
![]()