Rosapute

~Cissi~

Forumet er livet
Var du på Vestkanten i dag eller det blir vel igår?
Lurer på om det var deg jeg så...

På H&M og Cubus..syns jeg kjente deg igjen for jeg så et bilde av deg her inne som du la ut der du har solbriller på og litt busta lyst hår[:D]

Nja, så hu låg i vogna men fikk ikke sett sikkelig etter...hehe[:D]

Var bare drit lei pga jeg hadde småen i bæresele og han er ikke akkurat en lettvekter + Amina bare tulla seg. Så vist du hørte en jente som sang om sola inne på Cubus...så var det henne[:D]

ORIGINAL: Rosapute

ORIGINAL: Cissi

Var bare drit lei pga jeg hadde småen i bæresele og han er ikke akkurat en lettvekter + Amina bare tulla seg. Så vist du hørte en jente som sang om sola inne på Cubus...så var det henne[:D]

hehe husker faktisk ikke om jeg hørte noe sang om solapå cubus eller ikke, var litt stressa og var bare innom fort for å kjøpe en strømpebukse til Angelica så fikk ikke med meg så mye av hva som skjedde rundt meg[:D] Søren at jeg avr så stresset hvis ikke hadde jeg sikkert lagt merke til å husket deg. Du får si hei neste gang du ser meg da vettu[8D]

Haha...syns jeg ser det...

"Hei..Eh..Rosapute"[:D][:D] 

hehe husker faktisk ikke om jeg hørte noe sang om solapå cubus eller ikke, var litt stressa og var bare innom fort for å kjøpe en strømpebukse til Angelica så fikk ikke med meg så mye av hva som skjedde rundt meg[:D] Søren at jeg avr så stresset hvis ikke hadde jeg sikkert lagt merke til å husket deg. Du får si hei neste gang du ser meg da vettu[8D]

Haha...syns jeg ser det...

"Hei..Eh..Rosapute"[:D][:D] 

hehehe[:D] 

foresten hva er galt med det?? jeg heter Rosapute på ekte altså.. erdu frekk eller??

[8D]

Okei! Skal heller skrike "rosapute" neste gang jeg ser deg[8D]

nei nå må jeg stikke til drømmeland en tur gitt, nattinatt Cissi sov godt og drøm søtt[:)] 

Natta!![:)]

Back
Topp