Rosamundes "venter på et mirakel dagbok"

Spennende!
 
Selvsagt skal du håpe, grafen ser jo fin ut den, enda i alle fall! Vi satser på at den holder seg slik!
 
ORIGINAL: *Stella*

Spennende!

Selvsagt skal du håpe, grafen ser jo fin ut den, enda i alle fall! Vi satser på at den holder seg slik!

 
Ja, grafen er fin enn så lenge [;)] Har vært redd for å se noe rødt på papiret i dag. Ikke skjedd enda, men erfaring tilsier at det noen ganger ikke kommer før på kvelden. Er fortsatt en hel dag til jeg skal gjennom før jeg kan forvente TR.
 
Har en rar fornemmelse i underlivet. Kjennes liksom litt ømt ut, og det er sentrert på midten. Kan være skikkelige fantomsmerter, eller bare ren og skjær PMS/murringer. Skulle ønske jeg kunne sove til lørdag og konstatere at mensen ikke har dukket opp. Ønsketenkning big time [:)]
 
Nå har jeg gått tilbake og sett på en del av de andre syklusene mine. Hovedregelen er nok spotting to dager før TR. Første dagen kommer det gjerne litt på kvelden, den andre hele dagen og i større mengder. Fint å kunne se etter når hjernen er belagt med teflon [;)]
 
Sjekker om jeg har startet med spotting hele tiden nå.... [:o] Må en del på do, men det må jeg vanligvis før TR, og da byr sjekkemuligheten seg.
 
Herregud, kan det ikke bare være min tur nå??????? Jeg synes jeg fortjener det! Vil også ha med alle dere andre inn i terminforum [;)]
 
Ønsker deg lykke til og håper det er din tur nå!! [:)]
 
ORIGINAL: Sola1979

Ønsker deg lykke til og håper det er din tur nå!! [:)]

 
Tusen takk for det [:D] Trenger all lykke jeg kan få!
 
PP 15 har vi kommet til nå..... [:o][&o][X(][>:][:(][&:][:@][:'(]
 
19.09: 36,13 Mensen
20.09: 36,03 Mensen
21.09:       Mensen Tempet ikke siden jeg hadde inntatt en del vin (var på kurs [:D])
22.09: 36,44 Mensen Herregud, tempen er på ville veier. Måtte være noe helsikes varmt på rommet.
23.09:   ?     Tempet ikke, siden jeg var oppe på do rett før jeg skulle gjort det. Ferdig med shiten [:)]
24.09: 36,14 Den ser riktig ut [;)] 
25.09: 36,30
26.09: 36,04
27.09: 36,32
28.09: 36,78 Feber, antageligvis har jeg pådratt meg halsbetennelse. Søren også [&:]

29.09: 36,67 Temperaturen er fortsatt forhøyet. Tror ikke jeg har feber, men det kommer helt sikker av at jeg ikke er frisk. Kåler til hele charten min jo [&:]

30.09: 36,57 Det samme som ovenfor. På tide med litt  igjen også. Håper jeg har energi til det i kveld [;)] Jeg hadde energi gitt....

01.10: 36,12 El begynner å nærme seg. Neg el-test.

02.10: 36,08 Neg el-test, men har el-smerter, så den er like rundt hjørnet.

03.10: 36,15 Dag 15 EL? Nei, testen ble negativ. Når sant skal sies, er jeg usikker på resultatet på testen. Men tempen vil jo være til hjelp.

04.10: 36,07 Dag 16 EL? Negativ. 2 års bryllupsdag.

05.10: 36,12 Ser ikke ut som el har vært enda, og blir da i såfall senere enn "vanlig". Håper den dukker opp ihvertfall. POS EL-TEST

06.10: 35,90 Herregud altså, hva skjer? Kanskje egget ikke er sluppet enda?? Tempen i morgen har å bli høyere [&:] VANSKELIG Å TIME SEXEN. REDD DET IKKE ER NOK [8D]

07.10: 36,17 Tempen er høyere, men ikke nok til at FF markerer el. Aner ikke hva fa... som skjer jeg [:@]

08.10: 36,04 Spiller det noen rolle at jeg tok smertestillende før jeg la meg?? Denne tempen passer ikke inn med de andre.

09.10: 36,51 Hadde jeg el på lørdag mon tro??

10.10: 36,50

11.10: 36,69 FF antyder el på dag 19, søndag 7/10. Jeg holder en knapp på lørdag, men hovedsaken er at jeg nok har hatt el [:)]
12.10: 36,37
13.10: 36,70
14.10: 36,60
15.10: 36,74 Denne var ganske høy. Fortsett slik, kjære temp [:)] Har høyere temper nå enn sist, og CL er 0,1 grad lavere denne gangen. Men kurven kan dale før en vet ordet av det......

16.10: 36,52 Tempen har sunket en del, men er fortsatt ca 0,3 grader over coverline. Vet ikke om det fortsatt er håp da jeg, men ble litt deppa over det.

17.10: 36,57 Juhu! Den sank ihvertfall ikke [:)] Ikke spottet!

18.10: 36,74 Nå vet jeg ikke hva jeg skal tenke, men må si at håpet er der nå. Redd for at fallhøyden blir stor.
 
19.10: 36,58 IKM? Testet svakt positivt, men slår meg ikke til ro med det. Vil ha en klart positiv før jeg tør å slippe gleden løs. Null spotting [:D]
 
Jaja, jenter.... tempen har steget igjen.... [:D] Jeg har ikke testet, så har ingen "bevis" for at det er noe der. Startet ikke med spotting i går, men det kan jo komme i dag.
 
Er redd fallhøyden blir stor denne gangen, men det får stå sin prøve. Hvordan i huleste skal en være kald og rolig når så mye "står på spill"???
 
Hei Rosamunde!
Tenk så deilig å kunne gå til legen å si at du egentlig ikke trengte den timen, for det gikk av seg selv??
 
Håper virkelig for deg denne månden, denne gangen har det klaffet!
 
Klem fra Dunn.
 
ORIGINAL: Dunn

Hei Rosamunde!
Tenk så deilig å kunne gå til legen å si at du egentlig ikke trengte den timen, for det gikk av seg selv??

Håper virkelig for deg denne månden, denne gangen har det klaffet!

Klem fra Dunn.

 
Ja, det hadde vært utrolig godt å kunne gå dit og bekrefte et svangerskap, i stedet for å si at vi strever. Jeg vet enda ikke om det har klaffet, men håpet er der. Har ikke startet med spotting enda, og det er absolutt et bra tegn. I tillegg til høy temp. Har et trykk i magen og vondt i korsryggen, stikker gjør det også i magen til tider. Kjenner meg også litt uvel nå og da. Det kan kanskje være psykisk.
 
Tok en test i stad, men det var bare tull. Seff negativ, men hva kan en vente når den ble tatt på ettermiddagen og IKM er i morgen. Håper jeg kan få et svar da!
 
Håper ikke kroppen kødder seg til nå med lengre lutealfase. Har som oftest 11 dager, men hva vet jeg om den er på 12 dager nå?
 
Jeg innbiller meg at det har klaffet, men slipper ikke opp noe som helst før jeg har bevis i form av en positiv test. Er det bare tøys, blir nok fallhøyden stor, men da er det legetime neste.
 
Jeg har ikke blitt så mye klokere siden sist [&:] Testen jeg tok i går viste en svak strek etter den hadde tørket. Kanskje ugyldig da, men likevel. Tok en ny i dag på morgenurin, og den var også svak. Hvorfor kan den ikke bare bli soleklar..... Mannen min ser også strekene, så det er ikke bare meg.
 
Tenker på den tabellen som Stella har satt inn her flere ganger. Den sier vel at det ikke er klokkeklart at alle som er gravide tester positivt på 12 DPO. Det er nemlig der jeg er nå. Har alltid startet å spotte før denne tiden tidligere, og nå er det ikke spor av rødt. Slår meg ikke til ro før testen er knallpositiv. Håper at ikke noe kødder seg til nå.
 
Tempen har sunket litt siden i går, men ikke faretruende.
 
Håper dere krysser fingrene for meg, jenter! Noen gratulasjoner ønsker jeg ikke før jeg VET 100% sikkert.
 
Hva med å teste med CB? Den sier klart ifra [:)] Jeg krysser alt jeg har, og håper virkelig du er gravid!
 
 

Dette ble resultatet av CB stavtest [:D] Fikk ikke til å ta bedre bilder, men håper dere ser alikevel. Trenger vel ikke å si at jeg er glad!!! Har vært borte en tur i kveld, så tok den ikke før ganske sent. Siden de første testene ble så svake, hadde jeg mine tvil om resultatet, men det kom et godt synlig kryss med en gang. Streken er like sterk som teststreken. De andre testene jeg tok var av ukjent fabrikat (tyrkisk).
 
Jeg trodde jeg var gravid, men som skrevet tidligere ville jeg få det bekreftet før jeg tørte å slippe gleden løs. Kommer sikkert til å tenke mye på om det går bra eller ikke, men skal prøve å holde det på et minimum. Må glede meg også! Da blir det tur til legen for å få det bekreftet [:)]
 
Skulle ønske at ALLE dere her inne på "Har prøvd lenge" kunne komme over i terminforum sammen med meg. Bare synd at jeg havner i juni-forumet (antatt termin 29.6), og dere da forhåpentligvis i juli. Men, men, kommer til å følge med på dere uansett!  Er ikke sikker på den termindatoen egentlig, siden jeg får opp forskjellige alternativer. Alt fra den 25.6. til 1.7. Tror jeg avventer det terminforumet pittelitt! Det jeg er sikker på er at første dag i siste mens var onsdag 19.9. Det skulle ihvertfall bli 4+2.
 
Gratulerer her også jeg da!
 
Gratulere så masse her inne og, var en skikkelig god nyhet på lørdagskvelden!!!
 
Må bare gratulere deg her inne også Rosamunde[:)]
 
For noen utrolig spennende dager du har hatt......
Regner med at du er verdens lykkeligste om dagen..[:D][:D][:D]
 
Tusen takk for gratulasjoner, Dunn, Hegemw, VilSåGjerne, Sola1979 og Lille70 [:D]
 
Nå må dere snart komme etter, alle som en! Jeg håper det av hele mitt hjerte
 
Sjansene er jo særdeles store denne måneden for Hegemw og Lille da, som begge står ovenfor egguttak og innsetting.
 
Må bare legge til at jeg er veldig glad om dagen. Helt utrolig at dette endelig skulle skje. Sliter litt med røykekutt, men skal klare det. Orker ikke å utsette meg og spiren for det der [&:] Men kroppen vil ikke alltid det hodet vil eller hva jeg skal si. Slutt skal/må det være.
 
Kjenner litt kvalme/uvelhet nå og da, spes på ettermiddag og kveld. Akutt sulten blir jeg noen ganger også. Håper bare at hvis jeg skal få en matdille, så MÅ det være noe sunt. Håper også at sjokolade kommer til å smake dritt [:-]

 
 
 
GRATULERER SÅ UTROLIG MASSE[:D] KOS DEG I SVANGERSKAPET
 
ORIGINAL: tulla 25

GRATULERER SÅ UTROLIG MASSE[:D] KOS DEG I SVANGERSKAPET

 
Tusen takk, Tulla25!
 
Håper du snart kommer etter [:D]
 
Back
Topp