Rosamentos dagbok <3

10+4 - 11+0.. litt usikker på hva jeg skal regne meg selv som siden hun satte meg frem på UL:p

Ser det er masse jeg har glemt å svare på her, uff! Beklager det veldig, har nok lest og tenkt ut et svar i hode for så å glemme det:bag::hilarious:

Svipper innom for å si at jeg fant hjerte med doppler!!!:D Kjøpte en på Finn siden det var mye billigere og den funka som bare det! Puls på 159-161, veldig moro:joyful:

Kjenner at det hjalp veldig å høre hjertet, og det begynner å føles mer ekte! Den siste tiden har jeg hatt svært få plager og fordøyelsen er mye bedre den og, så jeg har liksom ikke følt meg gravid i det hele tatt. Nei dette var jammen koselig:Heartred
 
Fant dagboken din!
Følger:)

Gratulerer så masse<3
 
11+6 i følge UL

Klarer nesten ikke å tro at det er jeg som skriver disse ordene.. men vi var på UL tidligere i uken og alt så helt perfekt ut, og vi fikk svar på NIPT i dag! Alt ser bra ut og vi venter en liten jente!:dummy1::Heartpink

Det begynner virkelig å gå opp for meg at dette høyst sannsynlig kommer til å gå bra, og samboer gråt da han fikk vite kjønnet! Det var veldig godt å se at det endelig gikk litt inn på han også:Heartpink Vi har nok begge holdt følelsene litt tilbake, men nå føles det tryggere å kjenne på det:shy:

Er så lykkelig! Ordinær UL 18.06:D
 
11+6 i følge UL

Klarer nesten ikke å tro at det er jeg som skriver disse ordene.. men vi var på UL tidligere i uken og alt så helt perfekt ut, og vi fikk svar på NIPT i dag! Alt ser bra ut og vi venter en liten jente!:dummy1::Heartpink

Det begynner virkelig å gå opp for meg at dette høyst sannsynlig kommer til å gå bra, og samboer gråt da han fikk vite kjønnet! Det var veldig godt å se at det endelig gikk litt inn på han også:Heartpink Vi har nok begge holdt følelsene litt tilbake, men nå føles det tryggere å kjenne på det:shy:

Er så lykkelig! Ordinær UL 18.06:D
Fantastisk:Heartpink gratulerer med en liten jente!
 
Så fantastisk! Gratulerer med ei lita jente i magen ❤
 
11+6 i følge UL

Klarer nesten ikke å tro at det er jeg som skriver disse ordene.. men vi var på UL tidligere i uken og alt så helt perfekt ut, og vi fikk svar på NIPT i dag! Alt ser bra ut og vi venter en liten jente!:dummy1::Heartpink

Det begynner virkelig å gå opp for meg at dette høyst sannsynlig kommer til å gå bra, og samboer gråt da han fikk vite kjønnet! Det var veldig godt å se at det endelig gikk litt inn på han også:Heartpink Vi har nok begge holdt følelsene litt tilbake, men nå føles det tryggere å kjenne på det:shy:

Er så lykkelig! Ordinær UL 18.06:D
Så utrolig koselig å lese ❤️ Gratulerer med jente på vei og gratulerer med fullgåtte 12 uker (og litt til) ❤️
 
Fant denne på tur i dag og tenkte på deg! :hilarious:

Screenshot_20210514-201204_Gallery.jpg
 
15+0 imorgen! :Heartred

Tenk det, JEG er straks 15+0! Nesten 4mnd på vei:wideyed: Det føles så uvirkelig! Vi slapp nyheten til familie for litt over 1 uke siden og har gradvis fortalt flere og flere siden. Det føles så rart å si det, såpass rart at jeg faktisk har slitt litt med å dele nyheten! Jeg sliter veldig med å si ordene høyt! "Jeg er gravid", det føles så uvirkelig at de ordene kommer ut av min munn! Jeg har faktisk til og med bedt andre familiemedlemmer dele nyheten videre da jeg ikke klarer det selv:p

Jeg har sett en del på babyklær, men har ikke kjøpt noe enda. Jeg er redd for å glede meg for mye, redd for å gjøre fallhøyden unødvendig stor. Samtidig så ønsker jeg jo å nyte graviditeten fullt ut, så jeg tror jeg skal hoppe i det og kjøpe noe denne uken bare for å ha tatt steget. Dette skal gå bra!!

Jeg hører på hjertelyden med doppler nesten hver dag, finner hjertet med en gang og bruker dopleren i mindre enn 1-2min totalt. Det er veldig betryggende de gangene jeg får en bølge av usikkerhet:smiley-angelic001 Ellers tror jeg jammen meg at magen smått har begynt å titte frem, jeg kjenner godt at livmoren vokser og så fort jeg har spist synes den lille kula ganske godt. Synes i alle fall jeg, er litt usikker på om andre er enig:p Gleder meg til den blir større:love7

Under 5 uker til OUL, gleder meg!!!:wav
 
Åhh så koselig!!! MASSE lykke til med denne runden:Heartred Måtte baby klamre seg fast!! Skal de gjøre noe annerledes mtp livmorslimhinnen?

De skulle visst avgjøre det etter uttaket!:joyful: Men hun mente at slimhinnen kommer til å være tykk etter stimuleringen, men så var det snakk om noe annet for å "holde på" spiren etter innsett.. Har jo mistet på dag 5+2 to ganger nå.:bored: Det blir spennende!:woot:

Og enn at du er 15 uker!! Det er helt vilt!:nailbiting: Skjønner godt at det føles rart å si det, jeg kommer nok til å kjenne på det samme.:rolleyes: Tipper jeg kommer til å kunngjøre det i sosiale medier heller, kanskje enklere å skrive det der enn å si det til folk!:hilarious: :hilarious: Nå må du kose deg og kjøpe noe fint til lille! :Heartred:Heartred
 
Back
Topp