ROSA

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
du virker som ei veldig fornuftig jente, men mye klokt innabords[;)]
veldig glad for at vi har slike jenter som deg her inne. du får meg til å tenke rett som det er, og det er bra[:)]
jeg lurer på en ting. kanskje har du en fornuftig tanke om dette også??

gud er jo god og snill, sant? han liker å passe på.
men hvorfor er det enkelte familier som bare straffes?
en familie trenger ikke å oppleve noe vondt nesten i det hele tatt, mens en annen familie har bare hatt inntriger fra the beginning.
hvorfor straffes en familie mer enn den andre ?
når en familie har mistet 2 barn, hvorfor tar gud ifra denne familien det tredje også?

du skjønner nok hvor jeg vil hen- totalt urettferdighet! (og da snakkes jeg ikke om det har skjedd en ting som er trist for familien, men om familier det aldri blir sluppet sollys inn til)

har du noen tanker rundt dette?

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

dytter så rosa kan se den[;)]

Huff- kjenner en sånn famile.. det skjer noe HELE tiden. huset dems har til og med brennt ned 2 ganger - og hva er sjangsen for det liksom?!!

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

dytter så rosa kan se den[;)]

Huff- kjenner en sånn famile.. det skjer noe HELE tiden. huset dems har til og med brennt ned 2 ganger - og hva er sjangsen for det liksom?!!

ja hvorfor skjer slikt? det holder jo å oppleve noe vondt et par ganger, men hvorfor er det enkelte som opplever den ene sorgen etter den andre?

må være en ond hjelper da, som bareer ute etter å stikke kjepper i hjulene?![&:]

Back
Topp