Rosa utflod

FrøkenPrøver

Andre møte med forumet
Jeg oppdaget rosa utflod når jeg våknet og var på do i natt. Det var utflod blandet med litt blod..

Jeg hadde en MA i juni i fjor som ble oppdaget 7+6 og embryoet ble målt til 6+1. Det var hjerteaktivitet, og gyn mente at EL måtte ha vært senere - men da hadde jeg testet positivt sånn 3dpo… jeg konkluderte med at det ikke var forenelig med liv, og måtte på sykehuset for å sette i gang abort uken etter. Under kontroll på sykehuset var det ikke hjerteaktivitet lenger.

Jeg hadde et par blødninger 4+6 i fjor. Det var blandet med utflod og var både rosa og brunt. Jeg er nå super stresset for at skjer igjen.. er det noen som har opplevd dette og allikevel ikke mistet? Føler jeg må holde motet oppe før det eventuelt skjer.. jeg er 6+0 i dag.

Ja ! Eg hadde tre dager med det i uke 6 ca. Er 8 uker i dag :)
Hadde det forrige graviditet også bare mye senere, alt gjekk fint da og :)

Jeg hadde rosa utflod fra uke 6 til uke 10 i forrige svangerskap. Det var noe brunt, noe rosa og noe med blodtråder. Var på UL to ganger og de fant ikke årsaken til blødningene. Hadde vel to skikkelige blødninger også i løpet av de ukene. Lille frøken er i dag 10 mnd❤️

Nå har jeg har brun utflod siden uke 8 og i dag begynte jeg å blø mye, men kun når jeg er på toalettet, men da er det som mensen. Får ringe legevakten når jeg kommer ned fra fjellet for jeg tror jeg mister nå.

Men rosa utflod tror jeg du kan ta med ro så lenge det ikke øker lykke til❤️

Tusen takk for at dere ville dele erfaringer ❤️ krysser fingrene for at spiren holder seg på plass og at alt er i orden. Det har gitt seg nå, men har bestilt privat UL på onsdag

Jeg hadde rosa utflod fra uke 6 til uke 10 i forrige svangerskap. Det var noe brunt, noe rosa og noe med blodtråder. Var på UL to ganger og de fant ikke årsaken til blødningene. Hadde vel to skikkelige blødninger også i løpet av de ukene. Lille frøken er i dag 10 mnd❤️

Nå har jeg har brun utflod siden uke 8 og i dag begynte jeg å blø mye, men kun når jeg er på toalettet, men da er det som mensen. Får ringe legevakten når jeg kommer ned fra fjellet for jeg tror jeg mister nå.

Men rosa utflod tror jeg du kan ta med ro så lenge det ikke øker lykke til❤️
Håper du også får raskt svar! Så fælt å bekymre seg sånn…

Jaggu blitt litt blod på papiret her og, men veldig lite, mest rosa. Livredd, selv om jeg innbiller meg at ved en SA blir det raskt verre? Første svangerskap for meg dette. 5+5 idag.. ivf barn.

Hadde litt rosa ved 2 dobesøk etter hverandre på fredag og ikke noe rosa eller blod før i kveld igjen

Nervepirrende dette!
Ivf klinikken vil jeg skal på tidlig ul i uke 7, men de har ikke åpent før til tirsdag så får ikke snakket med dem, men vurderer uansett en privat ul for å roe nervene

Skjønner ikke helt når uke 7 er heller? Selv om jeg er 5+5 idag står det på appen uke 6.så når jeg da er 6+0 til tirsdag så blir det vel uke 7‍♀️

Har også lest en vei på nettet at det er vanlig med småblødninger så prøver å roe helt ned. Det er vel uansett ikke stort jeg kan gjøre fra eller til for å påvirke utfallet..

Har sterke, fine tester, tisser ekstremt ofte, litt ustabil i humøret, pupper er ømme, oftere sulten. Men ikke fått kvalme, men det er kanskje litt for tidlig?

Langt, rotete innlegg, beklager det. Har bare ikke noen å snakke med om dette‍♀️

Jaggu blitt litt blod på papiret her og, men veldig lite, mest rosa. Livredd, selv om jeg innbiller meg at ved en SA blir det raskt verre? Første svangerskap for meg dette. 5+5 idag.. ivf barn.

Hadde litt rosa ved 2 dobesøk etter hverandre på fredag og ikke noe rosa eller blod før i kveld igjen

Nervepirrende dette!
Ivf klinikken vil jeg skal på tidlig ul i uke 7, men de har ikke åpent før til tirsdag så får ikke snakket med dem, men vurderer uansett en privat ul for å roe nervene

Skjønner ikke helt når uke 7 er heller? Selv om jeg er 5+5 idag står det på appen uke 6.så når jeg da er 6+0 til tirsdag så blir det vel uke 7‍♀️

Har også lest en vei på nettet at det er vanlig med småblødninger så prøver å roe helt ned. Det er vel uansett ikke stort jeg kan gjøre fra eller til for å påvirke utfallet..

Har sterke, fine tester, tisser ekstremt ofte, litt ustabil i humøret, pupper er ømme, oftere sulten. Men ikke fått kvalme, men det er kanskje litt for tidlig?

Langt, rotete innlegg, beklager det. Har bare ikke noen å snakke med om dette‍♀️
De mener fra 7+0 til 7+6, det er bare litt blanda sjargong :) Men man kan ta UL før det, er bare det at det ikke er sikkert man ser så mye! Men fra uke 6 bør man se hjerteaksjon i hvert fall. Eventuelt kan de sikkert ta hcg-målinger av deg - spesielt om du gikk privat.

SA kan gå alle mulige veier, raskt bli verre, dra seg over ukesvis, bli en MA. Ingen fasit dessverre. Men litt rosa er jo også helt normalt. Spesielt om du får progesterontilskudd. Mer blod og smerter er derimot et dårlig tegn.

Ta kontakt med klinikken når den åpner så de finner en løsning til deg :Heartred

Last edited:
Prøver å tenke positivt, tok den siste digitaltesten i kveld og mye roligere på at alt er normalt og greit nå.

Går ut ifra at jeg får svar fra fertilitetsklinikken til tirsdag på meldingen jeg sendte om at jeg hadde testet positivt og var gravid før de tok påskeferie for over en uke siden da sto det gravid 1-2 på Cb digital og i kveld 3+. Velger å tolke som et godt tegn:)
Men er vel sånn det er, en blir vel fort bekymra da..
20240331_233620.jpg

Back
Topp