Rosa utflod

Liso

Betatt av forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Hei,

Da jeg var på do rett etter samleie i går ,
Så var det lyserosa utflod/sæd på papiret ,
Var ikke noe i dagmårres da jeg var på do.

Har ikke skjedd tidligere , bør jeg bekymre meg ?

Slimhinnene blir mer blodfylt og skjør under graviditet, så er ikke så uvanlig å blø etter samleie. Er også fort gjort å bli tett i nesa eller å blø neseblod av samme grunn. Blødde jevnt og trutt etter samleie sist svangerskap, hadde aldri noen problemer, så ville ikke stresset med det når det er snakk om så små mengder!

Hvor mange uker er du? Litt rosa etter sex trenger ikke bety noe, som de andre sier er slimhinnene skjøre :)

Hvor mange uker er du? Litt rosa etter sex trenger ikke bety noe, som de andre sier er slimhinnene skjøre :)
I følge beregningen min så er jeg 7 uker i dag , men var på TUL i dag , da målte hun til 6+2.
Alt såg heldigvis bra ut , fikk og høre hjertelyden :Heartred

Så godt å høre :) det er veldig vanskelig på tul å måle helt nøyaktig og det er veldig positivt med hjertelyden :) det er mye større sjanse å miste før hjertet begynner slå enn etter :)

Det går nok veldig fint! Her har jeg både god og dårlig erfaring med det, ble satt en uke tilbake med barnet jeg har, men også på sist spontanabort. Så jeg stresset overhode ikke nå når det skjedde igjen, fordi det har gått bra før. Og helt ærlig blir jeg ikke å stresse om det skjer enda en gang, fordi de er så bittesmå og få mm kan avvike stort så tidlig. Når det ble barn ble jeg satt tilbake til min mensdato på OUL, så alt i alt ble alt som jeg trodde

Back
Topp