Rosa utflod...

Tinkerbell :)

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Har i flere dager nå hatt rosa utflod, er dette noe jeg bør bekyre meg over? Har ikke vondt eller noe...

Hadde ikke noe sånt forrige svangerskap så synes det er litt rart...

27.12.14
02.06.10

Mamma hadde en skikkelig blødning med lillesøstra mi og hun lever i beste velgående. Snakk med jordmor om du er redd, mye som er normalt i svangerskap :)

Jeg ville ha kontakta lege/jordmor bare for å være på den sikkre siden. Det gikk i allefall bra med meg, så håper at det er uskyldig blødning på deg også.

Jeg ville ha kontakta lege/jordmor bare for å være på den sikkre siden. Det gikk i allefall bra med meg, så håper at det er uskyldig blødning på deg også.
Ja får se hva jeg får til i morgen. Har så fult opp om dagen, så det er vanskelig å få til uten å skape mistanke på jobben:-/ men må jo tenke på spira først å fremst!

27.12.14
02.06.10

Jeg ringte jordmor der jeg bor og her hos mamma, men alle hadde fullt opp. Ringte på føden på sykehuset og fikk gode svar med en gang (gjaldt kraftige menskramper).

ta en tlf til føden på sykehuset :) jeg har også erfart blødninger, men ikke før i uke 29, men det viste seg å være ett blodkar som hadde sprekt så trenger jo ikke være noe mer enn det, selvom det er ganske ekkelt når man ser at utfloden forandrer seg :S men de ville ha meg inn på sjekk med en gang når jeg ringte de, men var jo bare en rask gyn undersøkelse så fant de jo ut av det :)

Vanlig med små blødninger, uten at det er noe galt. Dersom blødningene tar seg opp hadde jeg ringt lege.

Jeg hadde det et par uker før jeg fikk se bankende hjerte på UL, så falsk alarm for min del. Har hatt det et par ganger etterpå også, men tar det mye mer med ro nå, er 9 og en halv uke, og håper det går bra :) Krysser fingrene for deg også!

sendt fra mobilen via BV-appen

Har hatt brun farge på utfloden av og på et par uker. Var hos legen siden det ikke ga seg. Fikk tidlig UL og alt var i orden. Legen sa at opptil en tredjedel av gravide kan blø litt i første trimester uten at det er fare for fosteret.

Termin 29. desember.. 32 år og gravid for første gang❤️

Back
Topp