Rosa utflod...

Bia123

Flørter med forumet
Jeg skvatt da jeg gikk på do til morgenen idag, da jeg hadde lyserosa utflod! Kjente jeg ble litt skremt med en gang..hadde det søren meg 2. gang jeg gikk på do også:confused: Ikke vært noe mer idag etter dette, men er så redd for å blø! (Har ikke noe vondt noe sted)Er dette ufarlig eller vanlig? Eller bør jeg være bekymret? Første gang jeg er gravid, så vet ikke hva som er normalt. Er 4+3
 
Det er mange som opplever små blødninger i svangerskapet uten at det er noe farlig. Slimhinnene er skjøre nå og de kan lett begynne å blø. Ellers får mange det etter sex. Det er også noen som opplever små blødninger rundt tiden de skal ha mensen. Krysser fingrene for deg :)
 
Hadde sex igår kveld, pluss at dette er min egentlige mensen dag. Fikk positiv test tidlig, for 6 dager siden. Mulig jeg har hatt en kortere syklus denne perioden:) har ikke vondt, så er sikkert ikke noe farlig:) prøver å tenke positivt, selv om jeg syntes det er litt ekkelt. Men godt å høre at det er vanlig at noen opplever en lite. Blødning/mørk utflod:)
 
Krysser fingrene for at det er ufarlig, det høres i allefall sånn ut i din situasjon :)
 
Håper det er en ufarlig blødning. Tror ikke det er en farlig blødning hbis du ikke har smerter eller blør kraftig! Håper dette kun var ett engangstilfelle!!:)
 
Litt rosa utflod er helt normalt, ingenting å være begymret for :)
 
Takk:) kjenner jeg ble letta nå:) har veldig trua på at dette svangerskapet kommer til å gå kjempe bra nå:) positive tanker er bra:D
 
Takk:) kjenner jeg ble letta nå:) har veldig trua på at dette svangerskapet kommer til å gå kjempe bra nå:) positive tanker er bra:D

Positivt er alltid bra :) Prøver å tenke det selv også!!
 
Back
Topp