Rosa utflod

sofiebrvik

Gift med forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Andre som har tidvis rosa utflod her...? Er så bekymret..
 
Ja, har litt lyyyyys rosa innimellom, men tenker ikke noe over det.
 
Kanskje jeg ikke burde tenke over det jeg heller. Men vet liksom ikke om det er normalt eller hva..
 
det er så forskjellig fra person til person :) det kan komme rosa utflod fordi livmora jobber, fordi du har hatt sex osv. det trenger heldigvis ikke alltid være noe negativt :)
 
Jeg har det innimellom, både brunt og rosa :) Tror man skal høre på det de fleste sier at dersom det er ikke er friskt blod og mye av det, skal man ta det med ro. Tusenvis av svangerskap har gått helt fint selvom den vordende moren har hatt farget utflod fra tid til annen, og det er jo faktisk like vanlig som å ikke ha det! :)
 
Tusenvis er vel en understatement. Millionvis? :p
 
Ja, og jeg er super bekymret dagen lang :( vil sove gjennom hele første trimester for å slippe alle bekymringene..
 
Husk at mange også går med sterke blødninger gjennom hele svangerskapet uten at noe er galt, noen har bare veldig ømfintlig slimhalser.
 
Jeg hadde så vidt litt rosa utflod forrige svangerskap, og da var det BO som ble oppdaget i uke 9. Denne gangen har jeg hatt så vidt litt brunt, og da har alt vært i orden (så langt) :)
 
Jeg hadde så vidt litt rosa utflod forrige svangerskap, og da var det BO som ble oppdaget i uke 9. Denne gangen har jeg hatt så vidt litt brunt, og da har alt vært i orden (så langt) :)

BO? Er det sånn at det ikke er foster? :)
For det er det! Var på ul i uke 7, og da var alt fint.
 
Her er det rosa noen ganger, så er det helt vanlig, så rosa igjen.. Det kommer og går, men starta ikke før 8+4. Før det var alt normalt. Er litt redd for MA jeg :(
 
Jeg har.
Tar det som et tegn på at alt er bra og livmoren utvider seg.
Så lenge det ikke er mer enn det gidder jeg ikke å bekymre meg


Håper det er det som foregår her også. Symptomene er vettfall her enda, så..
Men det er slitsomt likevel. Går på en måte bare å venter på at blodet skal komme: drømmer im blod om natta gjør jeg også, uffa :p
 
Hvordan går det med dere som spotter? Var nettopp på do, og det var lyserosa igjen :(
 
Hvordan går det med dere som spotter? Var nettopp på do, og det var lyserosa igjen :(

Her har det stoppet opp i alle fall.. Enn så lenge.
 
Her er det litt blodstriper i utfloden av og til og avogtil bare litt rosa blod... Kommer på papiret når jeg tørker,blir helt forferdet hver gang... Er nå 7+3. Håper det ikke betyr noe gale... Hatt det sånn med alle jentene(3 svangerskap ) og det har gått bra, men og hatt noe liknende en gang og da var det MA.
 
Back
Topp