Rosa utflod på papiret

Sommerbarn25 <3

Flørter med forumet
Tilgangsansvarlig
Sommerspirene 2025
Føler jeg har trøstet så mange som har hatt blodig utflod de siste ukene men av en eller annen grunn klarer jeg ikke lytte til mine egne råd og trenger støtte utenfra.

I går kveld hadde jeg bittelitt rosa utflod, langt fra rød eller brun og kun med på to-tre tørk. Ingenting etter dette. Jeg har fortsatt symptomer (dårlig søvn med mye drømming, ømme pupper, oppblåst fra jeg står opp).

Jeg tror og håper at dette er helt vanlig spotting og ingenting farlig, men panikken setter jo inn med en gang… Er 8+5 i dag og dette er mitt første, svært ønskede barn :shy:
 
Skjønner godt panikken din, men prøv å huske på det du sikkert har sagt til de andre du har trøstet: blødning er helt normalt! Vi får skjørere slimhinner som gravide, så å blø fra skjeden er like normalt som å blø under tannpuss eller blø neseblod :) Prøv å ta det med ro og tenk at det var uskyldig! Skulle det bli mer får man ta den sorgen da :Heartred
 
Jeg hadde også første «blødning» i dag, er 6+1. samme som deg lyserosa utflod 2-3 tørk. Er ikke bekymret selv, jordmødre sier det ikke er farlig å blø og at det er helt normalt. Tenker selv jeg ikke skal bekymre meg så lenge jeg ikke blør mer eller har smerter samtidig ❤️
 
Akkurat det samme her og nå, 6+5, betrygger meg i at mange opplever dette :Heartpink
 
Tusen takk for at dere gir meg støtten jeg trenger :Heartpink Jeg har tidligere hatt en MA, der kun fostersekk var det vi så på ultralyd. Jeg har kommet SÅ mye lengre denne gangen - men er fortsatt livredd for å gjennomgå det samme igjen.
 
forstår at bekymringen kommer, men så lenge du ikke har smerter eller at det er store mengder så er det ingenting å bekymre seg over skal du se
Nei det er jo egt ingen grunn til bekymring men det er rart hvordan all rasjonalitet forsvinner når man er så redd.. Føler også at jeg «ikke er kvalm nok». Så utrolig klar over at alle har forskjellige symptomer og at jeg mest sannsynlig bare er veldig heldig, men skulle gjerne kjent mer på bekreftelsen kvalme gir :shy:
 
Back
Topp