Rosa utflod, mister jeg nå?

Yazzzy

Betatt av forumet
Juliknøttene 2022
Hei.

Er 5+6 uker på vei idag. Igår gikk jeg rundt på et kjøpesenter og bar veldig tungt og var sliten, da jeg tok turen innom toalettet så merket jeg at det var lyserosa utflod på truseinnlegget og på papiret når jeg tørket meg. Da jeg kom hjem en time senere hadde det kommet litt mer på truseinnlegget. Etter der har jeg ikke hatt noe mer rosa utflod. Har ikke hatt noen magesmerter.

Er dette starten på en SA tror dere? Hadde en SA for 6 mnd siden og da spottet jeg litt gul/rosa og våknet av kramper i magen noen timer senere med trusa full av blod. Noen som har opplevd noe lignende? Endte det godt eller i SA/MA for dere?

Uff:( Håper for all del det ikke er starten på en SA<3
Jeg har akkurat hatt min var 5+4 på mandag og begynnte og blø kraftig etter jeg hadde lett rosa utflod på papiret 4 dager før:( men håper virkelig det bare er en lett festeblødning for deg <3

Uff:( Håper for all del det ikke er starten på en SA<3
Jeg har akkurat hatt min var 5+4 på mandag og begynnte og blø kraftig etter jeg hadde lett rosa utflod på papiret 4 dager før:( men håper virkelig det bare er en lett festeblødning for deg <3

Uff... Det var leit å høre. Håper det står til greit med deg<3

Hvor lenge varte utfloden din? Og hvordan var formen etter utfloden? Følte du deg fortsatt gravid? Hadde du smerter under eller etter du fikk rosa utflod?

Vanskelig å si. Har hørt om mange som blør litt/rosa-rød utflod i starten av svangerskapet. Så det trenger ikke nødvendigvis å være starten på en abort :-)
Selv mistet jeg i uke 6 i april. Men da begynte jeg å blø med en gang, og det utviklet seg til kraftig mens med mye klumper/slim. Hadde hatt menslignende kramper helt siden uke fire, men de ble bare verre og verre etter blødningen startet.
Men jeg krysser fingrene for at du har en helt ufarlig blødning, som gir seg snart ;-) <3

Vanskelig å si. Har hørt om mange som blør litt/rosa-rød utflod i starten av svangerskapet. Så det trenger ikke nødvendigvis å være starten på en abort :)
Selv mistet jeg i uke 6 i april. Men da begynte jeg å blø med en gang, og det utviklet seg til kraftig mens med mye klumper/slim. Hadde hatt menslignende kramper helt siden uke fire, men de ble bare verre og verre etter blødningen startet.
Men jeg krysser fingrene for at du har en helt ufarlig blødning, som gir seg snart ;-) <3

Det har gitt seg. Varte bare i ca. to timer og var ikke en blødning bare lyserosa utflod. Men har plutselig mistet det eneste graviditetssymptomet jeg hadde, vonde nipler... Har tenkt til å bestille privat ul nå til fredag, så krysser fingrene..

Håper det står til fint med deg etter SA'en din <3

Det har gitt seg. Varte bare i ca. to timer og var ikke en blødning bare lyserosa utflod. Men har plutselig mistet det eneste graviditetssymptomet jeg hadde, vonde nipler... Har tenkt til å bestille privat ul nå til fredag, så krysser fingrene..

Håper det står til fint med deg etter SA'en din <3
Så bra at det har gitt seg! Kan være greit å dra til tidlig ul, for å få sjekket at alt er i orden ja :-)
Jeg har ikm lørdag neste uke, så krysser fingrene for at det har klaffet med en gang ;-)

Jeg har opplevd at det ikke går bra og at det går bra. Krysser fingrene for deg <3

Har begynt å å blø rosa blod igjen... går nok ikke veien for meg nå vil jeg tro..

Trist å høre.. Føler med deg. Jeg begynte å blø rundt uke 9, hadde akkurat gått på arbeidshelg klokken 16.00..16.30 kjente jeg at noe ikke var som det skulle, gikk på do og der var det blod på papiret. Ringte til legevakten, fikk time 30 minutter etter. Og ble sjukmeldt 1 uke mest trolig pga truende spontantabort.
Uken etter fikk jeg 2 ultralyd og 2 hcg prøver, men var en blighted ovum :(

Så måtte igjennom en kur med cytotec :(

Trist å høre.. Føler med deg. Jeg begynte å blø rundt uke 9, hadde akkurat gått på arbeidshelg klokken 16.00..16.30 kjente jeg at noe ikke var som det skulle, gikk på do og der var det blod på papiret. Ringte til legevakten, fikk time 30 minutter etter. Og ble sjukmeldt 1 uke mest trolig pga truende spontantabort.
Uken etter fikk jeg 2 ultralyd og 2 hcg prøver, men var en blighted ovum :(

Så måtte igjennom en kur med cytotec :(

Blødningen varte bare i 10 min og var rosa/lysebrun slim. Nesten som en startende mens.. Livmortappen min ligger helt ved åpningen så begynner å lure på om jeg har fått livmorsfremfall og at det kanskje har forårsaket blødningen. Ikke vet jeg. Blir helt gal av å ikke vite.

Uff da :( ... Hadde du da symptomer på graviditet? Merket du noe som ikke stemte?

Okei, krysser alt jeg kan krysse for deg <3

Hadde kjempe ømme bryster og var skikkelig oppblåst. Ellers var jeg "heldig" trodde jeg..... :(

Ååå!! Nå fikk jeg frysninger over hele kroppen, det mener jeg! Så utrolig gøy! Så glad på dine vegne! <3

Hvor langt var du på vei da du begynte å blø? Blør idag når jeg sitter på do og kommer endel på papir veldig redd :(

Uff.. Jeg skjønner beskymringen din. En blødning er aldri gøy..

Var 5+6 da jeg hadde første "blødning", vil ikke akkurat kalle det en blødning var mer lyse rosa utflod. To dager senere fikk jeg brun utflod, litt mer denne gangen, men holdt med truseinnlegg. Ga seg etter 10 min. Dagen etter fikk jeg brun utflod igjen. Samme greia, ga seg med en gang. Var SIKKER på at jeg hadde mistet. Hadde mistet alle symptomene jeg hadde. Legen sa at jeg hadde blødd litt fra morkaken, og at det ikke var noe farlig. Hadde litt brun utflod idag også (er 7+0 nå) men er ikke beskymret.

Hvordan er blødningene dine og hvor langt er du på vei?

Uff.. Jeg skjønner beskymringen din. En blødning er aldri gøy..

Var 5+6 da jeg hadde første "blødning", vil ikke akkurat kalle det en blødning var mer lyse rosa utflod. To dager senere fikk jeg brun utflod, litt mer denne gangen, men holdt med truseinnlegg. Ga seg etter 10 min. Dagen etter fikk jeg brun utflod igjen. Samme greia, ga seg med en gang. Var SIKKER på at jeg hadde mistet. Hadde mistet alle symptomene jeg hadde. Legen sa at jeg hadde blødd litt fra morkaken, og at det ikke var noe farlig. Hadde litt brun utflod idag også (er 7+0 nå) men er ikke beskymret.

Hvordan er blødningene dine og hvor langt er du på vei?
Takk for svar. Det kom "dropper" ren blod da heg satt på do og kunne se bare litt på truseinnlegget men nå ble nesten ingen men ser litt når jeg tørker meg og ble brun plutselig. Er i eksakt uke 6. Utrolig skummelt men glad det gikk bra med deg. Dette er noe man ikke ønsker for noen :)

Takk for svar. Det kom "dropper" ren blod da heg satt på do og kunne se bare litt på truseinnlegget men nå ble nesten ingen men ser litt når jeg tørker meg og ble brun plutselig. Er i eksakt uke 6. Utrolig skummelt men glad det gikk bra med deg. Dette er noe man ikke ønsker for noen :)

Så lenge du ikke blør masse og ikke har smerter så tror jeg at du ikke trenger å bekymre deg. Anbefaler deg å dra på tidlig ul. Jeg dro da jeg var 6+5 og angrer ikke et sekund! Lykke til! Håper det går veien for deg <3

Jeg er også meget bekymret, har Googlet meg i hel. Hadde litt rosa utflod for noen dager siden, og nå er det litt brun utflod sånn av og til, ikke mye. Skulle egentlig hatt mensen nå,leste at det kunne være vanlig? Off, liker ikke...

Back
Topp