Rosa utflod/menstruasjon?

Bouncy12345

Første møte med forumet
Først litt om meg: 30 år, lettere overvektig, 1 barn(2017), ikke brukt noen type prevasjon siden 2013.
Ved første svangerska tok det 3 år før jeg ble gravid. Etter svangerskap hatt noe uregelmessig syklus, og har brukt Metfromin for å stimulere til eggløsning i ca. 4 mnd.
Har oftest syklus på 21-26 dager, er nå på CD 43. Småsymptomer kjennes, men neg. test 15. mai (12 dager etter forventet mens). Har siste uke kjent meg "stram" over nedre del av mage, slik jeg husker fra sist svangerskap. I dag (fra 1 time til neste) gikk jeg fra ingen tegn til blødning, til rosa utflod/rosa blødning (ser ikke ut som menstruasjonsblod). Har heller ikke tidligere i denne syklus hatt tegn til spotting/blod.
Er så usikker på hva jeg gjør nå? Siden sist test var negativ, så tenker jeg at jeg ikke er gravid, at menstruasjon bare er treig. Men det er så mye som ikke stemmer med vanlig syklus, selv de andre ganger jeg har vært sen.
Noen andre som har opplevd slik? Skal jeg bare vente å se?
 
Min siste mens startet med klart slim iblandet lyst rosa blod på papiret. Jeg mistenkte festeblødning siden den kom før ventet, men det utviklet seg dessverre bare til vanlig mens... Krysser fingrene for at det ikke gjelder deg, men vente og se er vel det enkleste du kan gjøre...
 
Min siste mens startet med klart slim iblandet lyst rosa blod på papiret. Jeg mistenkte festeblødning siden den kom før ventet, men det utviklet seg dessverre bare til vanlig mens... Krysser fingrene for at det ikke gjelder deg, men vente og se er vel det enkleste du kan gjøre...
Håper på det beste - forbereder på det "verste". Har prøvd nå i rundt 1 år, og alt kjennes så merkelig ut denne syklusen, så håpet er mer tilstedeværende enn det kanskje burde være
 
Back
Topp