Rosa utflod - må jeg ringe føden?

Amelia Bedelia

Elsker forumet
Har også følelse av at jeg har mensen - at d liksom er åpent der nede..

Er ikke helt klar enda :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sikkert lurt å ringe å høre hva de sier. Spennende:)

♡ appen ♡
 
Så lenge du ikke blør er det vel ikke så farlig - men noe er nok på gang ja!! Klar eller ikke klar... Var sånn min siste fødsel startet - rosa utflod først og så kom riene.. Spennende!!
 
Høres ut som det er noe på gang. Kanskje går slimproppen snart. Du kan ringe for sikkerhetsskyld. Mener at det kan være fare for infeksjon ved samleie etter blodig utflod, men hør med føden du :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har snakket med de, og jeg kunne bare avvente.. Men har begynt å få litt sterke kynnere, så skulle ringe tilbake om de ble regelmessige eller 5 min imellom..
Skummelt dette :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
kan være slimproppen som kan komme som farget utflod? bra du har ringt.. kan tenke at du er nær nå. hvertfall hvis du begynner med sterke kynnere... hvilke uke er du i?
spennende :)
 
Wææ, så spennende!! Går bare å tripper å venter på at noe skal skje selv.
 
er også 38+4, nå ble jeg skikkelig missunnelig her altså :D:eek::)
 
åååh så spennende :D er så morro at desemberbabyene begynner å komme :) herlig :) er fortsatt 1 uke til jeg er "innafor" termin, så håper i alle fall ingenting skjer før det :p så blir det spennende å se når han velger å melde sin ankomst :)

lykke lykke til, håper det skjer mer ettehvert ;)
 
Oyoy! Gratulerer!! :) Blir spennende å lese hva som skjedde, om det nå kommer en oppdatering på noe tidspunkt :)
 
Gratulere så mye!! Håper du hadde en fin fødselsopplevelse og at alt er bra med dere ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Wooow! Shit nå fikk jeg litt noia - IKKE mentalt forberedt enda!! Men så er jeg "bare" 36+5 også da. GRATULERER!!! Håper det gikk fint:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer så mye!! Jeg vil også ha bebis ute❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer! Så gøy :) Håper du fikk en fin fødsel


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oi, det gikk fort:) Gratulerer så mye med baby:D

♡ appen ♡
 
Back
Topp