Rosa utflod/lutinusrester

kokosnøtta

Glad i forumet
Hat skjønt at rosa utflod eller rosa rester etter lutinusen er normalt, men hvorfor skjer dette? Jeg bruker ikke den medfølgende "staven", men fører den inn med fingeren. Hvorfor er det rosa/blod da? Jeg skraper jo ikke opp noe, ikke som jeg vet iallefall:-P

Jeg vet ikke hvorfor, men tenker slik at lutinus tabletten er jo hard og kan skrape slimhinnen på vei inn uavhengig om du bruker aplikatoren eller ikke. Tabletten tar jo også fuktigheten fra kjeden, kanskje det også irriterer. Pluss at blødningen kan være feste blødning

På forhånd, beklager detaljer!

Det kommer mer blod. Vil ikke si det er som en mens, for jeg har kraftige blødninger vanligvis. Nå kommer det mest når jeg tørker, og så kommer det kanskje litt på truseinnlegget. Men det er langt ifra sånn at jeg må bruke tampong eller noe. Dessuten er det ikke vanlig mensfarge heller liksom:-/

Det kan selvfølgelig være starten, men det føles ikke sånn. Jaja, vi får se:-)

Det er slimhinnene som blir skjøre av progesteronet, derav blødning..

Mer blødning i dag, faktisk ganske mye innimellom. Men ikke mens enda. Trodde det før i dag, men har ombestemt meg:-P Så får vi se hva morgendagen bringer;-)

Jeg blødde ganske mye da jeg var ca 9 uker på vei. Jeg holdt på å besvime av blodtapet også! Det kom seriøst flere desiliter på en gang! Jeg hadde da ligget i sengen en stund, så det hadde nok samla seg opp. Den gangen mista jeg ikke, selv om jeg var 110% sikker på det! Blødninger har jeg derfor blitt "vandt" til, og vet at det ikke nødvendigvis betyr SA. Ikke at jeg ikke er redd når jeg får blødninger, men at det er håp helt til det motsatte er bevist! ;)

Ja, det var til morgenen i dag det kom mest og jeg var bombesikker på at det var mens. Det hadde nok samlet seg mens jeg sov, og så kom alt på en gang:-P Satser på at det blir mindre blod og to streker tirsdag <3

Back
Topp