Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rfsu blir sånn over nattaSyns den ser misfarget ut der det egentlig skal være hvitt jeg, men mulig jeg tar feil. Ser jo at det er noe der, men den misfargingen gjør det litt vanskelig å se. Ta en ny? krysser fingrene for deg![]()
Ikke sølt... Den bare blir sånn! Helt riktig det siste, men som sagt tar jeg det med en klype salt. Så testen dagen før, var en svaaak strek, var bare litt tydeligere dagen etter! Tok en ny nå, for å seJeg ser rosa strek. Men det skal vel ikke søles urin oppå der? Og så skal vel ikke testen avleses så lenge etterpå?
Jeg ser strek. Hvor mange dpo er du? Kjøp en cb digital eller rsfu digital. Syns ikke strekene har blitt noe sterkere, fra de som er inne på vi som prøver. Håper streken bare blir sterkere!
Jeg er bare 10 DPO!Jeg ser strek. Hvor mange dpo er du? Kjøp en cb digital eller rsfu digital. Syns ikke strekene har blitt noe sterkere, fra de som er inne på vi som prøver. Håper streken bare blir sterkere!![]()
Gud , jeg tør ikke hoppe i taket enda... Må ha en positiv ukesindikator før jeg jublerJa den er positivgratulerer så mye
![]()
Denne ser positiv ut