Rosa spøkelseslinje

I

ivrig førstegangsprøver

Guest
Noen som har erfaringer med spøkelseslinjer? Testa akkurat negativt også kastet testen i søppla, 10 min etter ser jeg en ganske tydelig rosa strek på testen. Blir så forvirra med med disse strekene, vet en negativ test da tida har godt er negativ; samtidig blir alltid spøkelseslinjene/evaporation lines beskrevet som svake og fargeløse... Skal selvfølgelig teste fremover!
 
Noen som har erfaringer med spøkelseslinjer? Testa akkurat negativt også kastet testen i søppla, 10 min etter ser jeg en ganske tydelig rosa strek på testen. Blir så forvirra med med disse strekene, vet en negativ test da tida har godt er negativ; samtidig blir alltid spøkelseslinjene/evaporation lines beskrevet som svake og fargeløse... Skal selvfølgelig teste fremover!
Min første test ble positiv etter tiden hadde gått ut. Tok ny neste dag og den ble positiv innen tiden. Kan være en feil, men kan også være starten på noe fantastisk!
 
Fikk lagt til bilde nå! Testet også tidlig, mistenker EL ca. 8 dager siden!
AP1GczP6gOukZhDCUtVnk-0h2wY27q4YtSzY3NpBtrdRkmKHtGIaHoDJI6N5Oh57ZjoQY3cTRFnCJY_V2i6CblxK7pX1qw45abggAnYSEMBJKlYjIzzWRTF_MgJU9p3Kgi9P3eQ0Hw_WPxP8t8nyr_C95Of6wQ=w1082-h1436-s-no-gm
 
Har fått det en gang og det var den eneste som var positiv den syklusen. Er jo en grunn for at man ikke skal se på de etter fristen tenker jeg da ☺️
 
Så mye som jeg har testa så har negative tester aldri aldri blitt positive når de er negative , men de har blitt positive gradvis og da har de senere blitt positive ved rett tid . Så hadde testa i morgen igjen eller senere idag om du har mange tester . Jeg hadde også tatt el test for de blir også positive ved graviditet .

Legg gjerne ved bilde av alt du tisser på , det liker vi :dance018 :laughing021
 
Fikk lagt til bilde nå! Testet også tidlig, mistenker EL ca. 8 dager siden!
AP1GczP6gOukZhDCUtVnk-0h2wY27q4YtSzY3NpBtrdRkmKHtGIaHoDJI6N5Oh57ZjoQY3cTRFnCJY_V2i6CblxK7pX1qw45abggAnYSEMBJKlYjIzzWRTF_MgJU9p3Kgi9P3eQ0Hw_WPxP8t8nyr_C95Of6wQ=w1082-h1436-s-no-gm
Denne var såpass sterk at det må være noe feil med testen dersom du ikke er gravid! Så sterke positive tester etter tiden er ikke vanlig.

Edit:
Ser nå at du har testet negativt etterpå. Kan det være en EL test som er feilmerket som hCG? Ville sendt mail til babyplan.
 
Back
Topp