Rosa slim?

IngiManathingi

Gift med forumet
Jeg har et par ganger de siste ukene hatt rosa slim på dopapiret. Er 7+4.
Svært lite blodmengde, så ikke en ordentlig blødning. Men fargen skremmer meg likevel. Var hos legen og tok blodprøve igår og han mente at alt så bra ut!
Men er første gangen jeg er gravid og da er det så lett å la seg skremme av absolutt alt.

Flere som har opplevd dette?

Synes du skal høre på legen din jeg...det har iallefall jeg gjort...da litt rosa på papiret ser ut til å være ganske "normalt" i min graviditet...har hatt det til og fra uke 5....Og alt er bra med meg og den lille;) Så ikke bekymre deg du...dette her kommer til å gå bra!!![:)]

Jeg har også hatt rosa utflod noen ganger de siste ukene. Var som du utrolig bekymret! Fikk roet meg da jeg fikk se en liten krabat med et pumpende hjerte på ultralyd sist onsdag [:)].

Skjønner at det bare gir usikkerhet og bekymring når man opplever noe som minner om at mensen skal komme... men det er visstnok ganske vanlig med rosa utflod

Hei,

Har også hatt lysrosa utflod, har ikke blitt hysterisk av den grunn, men "fint" å se at flere har det.
Livmor osv. er jo i ganske stor forandring, og kan vært hovent. Så kanskje ikke så uvanlig.
9+5, gleder meg til hver dag som går [:)]

Jeg har hatt dette ved to annledninger (litt brunt og litt rosa), og begge gangene har det vart et par dager. Første gangen i uke 8, og da gikk jeg til ultralyd, og alt var fint[:)] Andre gangen var denne uken, men er gått over nå. Er litt bekymret, men virker som det kommer når jeg annstrenger meg. Skal til ny ultralyd i morgen (egentlig pga noe annet etter en operasjon), men da får jeg jo sett om det fortsatt står bra til. Satser på det[:)] Det går nok helt fint for deg!!

Back
Topp