Rosa slim

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
PANIKK!!! Oppdaget litt rosa slim på papiret etter dobesøk i 3 tiden. Fullstendig panikk her :( har hatt litt etterpå også... Er det andre som har hatt dette? Så nervøs :( hva ville dere tenkt/gjort?
 
Vet ikke, men noen spotter uten at det er noe farlig. Du må nok bare vente å se, krysser fingrene
 
Siden jeg fikk positiv test i går.... Så tror det bare skal være sånn? Godt vi er flere hvertfall:)
 
Ikke farlig med det helt trygt med Mindre du er i faresonen for sa.

Hvordan vet man d? Hadde en kjemisk for 3 mnd siden når jeg var 4+2. Ellers aldri opplevd d. Er nå 5+2. Har ellers en sønn fra før, alt gikk bra da og som sagt aldri opplevd noe lignende før.
 
Det kan være en helt uskyldig blødning men hvis du er bekymret hadde jeg tatt en telefon til legen :) som regel sjekker de ganske grundige når det gjelder blødninger
 
Det kan være en helt uskyldig blødning men hvis du er bekymret hadde jeg tatt en telefon til legen :) som regel sjekker de ganske grundige når det gjelder blødninger
Har ikke kommet mer :) hvordan sjekker de det? Utenom å måle hcg? Skal på privat ul om 3 uker da
 
Det kan være noe som kaller feste blødning, eller bare en helt uskyldig blodspor..Håper håper:)
Og hvis du ønsker å sjekke det opp er det bare å ringe legen :)

Lykke til:)
 
Legen kan henvise deg til tidlig ul... vet ikke hvor mye de ser så tidlig... men jeg har opplevd spotting over 1 dag tidlig i svangerskapene begge gangene jeg har vært gravid og det gikk helt fint :) 1-3 opplever dette :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Har hatt både en del slim, spotting og noe friskt blod den siste uken. Fikk innvendig ul fredag og kontroll idag og her står alt bra til. Så det trenger ikke være noe farlig! Men ta kontakt med legen om du er bekymret, mye bedre enn å gå og engste seg :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Godt å hørre at d er normalt :) har ikke kommet mer.. Fjoooo :) og puppene er kjempe ømme, så krysser fingrene for at alt er bra :) ja kunne gjerne gått til legen men vanskelig når en må forklare hvor en skal og hvorfor til en hver tid :/
 
Godt å hørre at d er normalt :) har ikke kommet mer.. Fjoooo :) og puppene er kjempe ømme, så krysser fingrene for at alt er bra :) ja kunne gjerne gått til legen men vanskelig når en må forklare hvor en skal og hvorfor til en hver tid :/

Forklare sjefen...
 
De sjekker gjene ved en gynekologisk undersøkelse for å se om livmorstappen er åpen, er den det sender de deg gjerne videre på ul. Men hvis det har stoppet tror jeg ikke jeg ville tenkt så mye på det :)
 
Back
Topp