Rosa slim??? *ekle detaljer*

Bruker89si

Andre møte med forumet
Hei, jenter :) jeg ligger her litt små bekymret, og håper noen kan gi meg noen råd :)

Har infeksjon i et sår nedentil, så driver derfor å smører med fusidin (heilt sikkert ikke riktig stavet). Når jeg hadde lagt meg og skulle smøre for kvelden merket jeg at kremen ikke "trakk inn" i huden uansett hvor lenge jeg smørte, kjennes bare ut som jeg flyttet på det. Så tenkte jeg måtte tørke det av og prøve igjen, og da jeg så på håndkle jeg brukte for å tørke var det rosa slim, det var nesten som rosa el slim.. Klissete og man kunne strekke det ganske langt. Det var da ca 1 spiseskje med dette slimet, så jeg tenkte jeg skulle la vær å smøre og følge med på om det kom mer slim.. Og det gjorde det, kom ca 1 spiseskje til med samme type rosa "el slim"..

Jeg har ikke mye slim, utflod osv til vanlig, så blir litt redd når det plutselig kommer så mye og i tillegg så er det rosa :S håper noen er våkne og kan gi meg litt råd/tips om hva jeg kan gjøre :) er førstegangs

Gikk litt fort på slutten der :p er førstegangsgravid og er fryktelig usikker på hva som er normalt og hva man må bekymre seg for under graviditeten :)

Har desverre ingen peiling...kanskje du kan ringe inn til enten legevakten eller føden? De har nok greie på om det er noe å uroe seg for eller ikke...

Høres ut som deler av slimproppen :) men om det ikke er noen smerter eller murringer, er det ikke noe farlig <3

Ta en tlf til legen å hør. Kan jo være blod fra såret du smører også blandet med utflod. Er ikke mange dråpene som skal til for at det blir rosa

Kanskje det er slimproppen? Den kan gå flere uker før fødselen inntreffer og kan danne seg på nytt, men det er viktig at du ringer føden for sikkerhet skyld. Ikke vent for da kan det være forseint, i tillfelle fødselen er i gang.

Hei, jenter :) jeg ligger her litt små bekymret, og håper noen kan gi meg noen råd :)

Har infeksjon i et sår nedentil, så driver derfor å smører med fusidin (heilt sikkert ikke riktig stavet). Når jeg hadde lagt meg og skulle smøre for kvelden merket jeg at kremen ikke "trakk inn" i huden uansett hvor lenge jeg smørte, kjennes bare ut som jeg flyttet på det. Så tenkte jeg måtte tørke det av og prøve igjen, og da jeg så på håndkle jeg brukte for å tørke var det rosa slim, det var nesten som rosa el slim.. Klissete og man kunne strekke det ganske langt. Det var da ca 1 spiseskje med dette slimet, så jeg tenkte jeg skulle la vær å smøre og følge med på om det kom mer slim.. Og det gjorde det, kom ca 1 spiseskje til med samme type rosa "el slim"..

Jeg har ikke mye slim, utflod osv til vanlig, så blir litt redd når det plutselig kommer så mye og i tillegg så er det rosa :S håper noen er våkne og kan gi meg litt råd/tips om hva jeg kan gjøre :) er førstegangs
Håper du har fått snakket med noen som kan hjelpe deg og gi deg svar :)

Håper det går bra med deg? Har du sjekket det ut?

Takk til alle som har gitt råd og som lurer på hvordan det går :) jeg ringte ikke i natt da jeg ble så sliten og klarte å sove. Har fått en del kramper i magen i natt og formiddag så bestemte meg for å ringe jordmor, nå venter på at ho skal ringe tilbake og fortelle hva jeg skal gjøre, evt om jeg må holde øyene oppe for noe :)

Jeg har allerede vært på føden 2 ganger, en fordi jeg trodde jeg lakk fostervann, som viste seg å ikke være noen ting og en fordi jeg hadde så vondt i magen i flere dager som viste seg å være urinveisinfeksjon. Så denne ganga vil jeg bare ha snakka med jordmor først ihvertfall, så jeg ikke føler meg så paranoid vis det ikke er noe galt :)

Jeg har allerede vært på føden 2 ganger, en fordi jeg trodde jeg lakk fostervann, som viste seg å ikke være noen ting og en fordi jeg hadde så vondt i magen i flere dager som viste seg å være urinveisinfeksjon. Så denne ganga vil jeg bare ha snakka med jordmor først ihvertfall, så jeg ikke føler meg så paranoid vis det ikke er noe galt :)
Hold oss oppdatert da :)

Er ikke paranoid når en er gravid :)
Håper du får hjelp hos jm :)

* Sukkerklompen min ska bli storebror i august <3 *

Ho konkluderte med at slimproppen hadde gått, men siden krampene har gitt seg og jeg kjenner masse liv så var det ikke noe å bekymre seg for :) fikk beskjed om å være obs på alt som kan minne om at fødselen er igang, men vi regner med ho vil bli der inne mye lenger :) takk for støtten alle sammen :) <3

Ho konkluderte med at slimproppen hadde gått, men siden krampene har gitt seg og jeg kjenner masse liv så var det ikke noe å bekymre seg for :) fikk beskjed om å være obs på alt som kan minne om at fødselen er igang, men vi regner med ho vil bli der inne mye lenger :) takk for støtten alle sammen :) <3

Bare å ta det med ro nå sa, så du ikke setter i gang noen fødsel. Håper du går i mange uker enda :)

* Sukkerklompen min ska bli storebror i august <3 *

Back
Topp