Rosa rester av Cyclogest

PiluttaPilutta

Elsker forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
I dag kom det ut rosa rester etter Cyclogest. Det kom bare to ganger i forbindelse med at jeg var på do. Har ingen smerter, utover de murringene man kan kjenne tidlig i svangerskap. Er 5+0 i dag. Har aldri fått såre slimhinner og småblødninger av Cyclogest før, men tror dere jeg kam håpe på at det bare er det? Eller bør jeg forberede meg på at løpet kan være kjørt?

Jeg går også på cyglogest - ikke gravid men legen min sa at det kan gi skjøre slimhinner. Jeg har rosa/brunt veldig ofte - så tror du kan slappe helt av. Ikke gå rett i grusen av dette. Så lenge du ikke blør klumper og har smerter (typiske symptomer på SA) så ville jeg bare nytt tiden og tatt alt helt med ro. Ingenting galt med den lille ❤️

Jeg går på cyclogest, 7+3 idag. Hadde rosa to ganger i siste uka samme som deg, bare når cyclogest kom ut da jeg var på do(har begynt med cyclogest på tirsdag kveld). Jeg har ingen symptomer på SA(har 8 bak meg og brukte cyclogest i siste 4 og da var det ikke tvil at noe er galt). Kan ikke se at jeg er helt rolig nå men ikke så mye å gjøre. Også, det kan bli at det er litt lettere for meg siden jeg har sett foster med hjerteslag på TUL i forrige uke. Har du noe planer om TUL snart kanskje?

Jeg går også på cyglogest - ikke gravid men legen min sa at det kan gi skjøre slimhinner. Jeg har rosa/brunt veldig ofte - så tror du kan slappe helt av. Ikke gå rett i grusen av dette. Så lenge du ikke blør klumper og har smerter (typiske symptomer på SA) så ville jeg bare nytt tiden og tatt alt helt med ro. Ingenting galt med den lille ❤️
Takk for svar, du har nok rett i at alt er ok per nå. Man har virkelig følelsene på utsiden i denne prosessen❤️

Jeg går på cyclogest, 7+3 idag. Hadde rosa to ganger i siste uka samme som deg, bare når cyclogest kom ut da jeg var på do(har begynt med cyclogest på tirsdag kveld). Jeg har ingen symptomer på SA(har 8 bak meg og brukte cyclogest i siste 4 og da var det ikke tvil at noe er galt). Kan ikke se at jeg er helt rolig nå men ikke så mye å gjøre. Også, det kan bli at det er litt lettere for meg siden jeg har sett foster med hjerteslag på TUL i forrige uke. Har du noe planer om TUL snart kanskje?
Får tul om ca 3 uker gjennom klinikken, så det er vel bare å puste med magen til jeg har vært på den. Jeg har gått på Cyclogest siden 9.mai, så det kan vel antas at slimhinnene er litt kjørt nå ja. Har aldri hatt SA, men jeg regner med (som du sier) at jeg hadde merket det veldig godt hvis det var det som var på gang.

Back
Topp