rosa/rødlig utflod.

Februarspire24

Flørter med forumet
Blir veldig glad om dere vil dele erfaringer med meg. Typisk at dette skjer på helg når ting er stengt.:confused:

Jeg begynte med litt brunlig utflod 7+6 og nå de siste dagene har det gått over til rosa/rødlig. Ikke friskt blod sånn sett da det er blandet med utflod. Det har ikke fosset eller vært mye. Det er kun ved tørking etter dobesøkene. I dag har det begynt å avta, 8+4. Et godt tegn?

Jeg har også vært i kontakt med to jordmødre så jeg bestilte time til gynekolog men jeg har bare mulighet på fredag neste uke det blir for lenge å vente. Derfor fant jeg ut at de har UL på legekontoret så jeg får sjekket om det er liv eller ikke. Jeg har på følelsen at det ikke er det, dette er så mye annerledes enn de to andre. Jeg vet at ingen svangerskap er lik men jeg hadde vært litt mer rolig om jeg hadde vært kvalm liksom ;) Ømme bryst har også begynt å avta nå. Leste også at det var vanlig rundt 8-9. Murringene er fortsatt til stede. Testen i går viste også 3+ akkurat som den jeg tok for en uke siden.
 
Uff.. håper virkelig det er uskyldig og at du får se liv på ul! Når er timen din? :Heartred
 
Back
Topp