Rosa på papiret

liwe

Flørter med forumet
Maisløyfene 2024
I går på morgenen hadde jeg bitte litt rosa på papiret, i dag ser jeg bittelitt svakt misfarget utflod, brunlig. Kjenner jeg blir latterlig bekymret. Men leser også at det ikke er helt uvanlig. Kjenner også innimellom på lett ubehag i magen, litt som rett før man blir litt dårlig i magen. Hva tenker dere? Er dette normalt? Har bestilt legetime, men var ikke ledig før om 3 uker.....
 
I går på morgenen hadde jeg bitte litt rosa på papiret, i dag ser jeg bittelitt svakt misfarget utflod, brunlig. Kjenner jeg blir latterlig bekymret. Men leser også at det ikke er helt uvanlig. Kjenner også innimellom på lett ubehag i magen, litt som rett før man blir litt dårlig i magen. Hva tenker dere? Er dette normalt? Har bestilt legetime, men var ikke ledig før om 3 uker.....
Sender over noen gode tanker :Heartred Hører jo om mange som spotter litt i starten uten at det betyr at noe er galt. Jeg spotter ikke, men har mye ubehag i magen. Skikkelig luftsmerter, både i magen og ryggen. Tror egentlig at det også er ganske normalt, men man blir jo alltid bekymret. Krysser fingrene for at det bare er spiren din som graver seg ekstra godt ned:Heartred
 
Jeg hadde det i 2 av 3 svangerskap, endte ikke i SA (ene mista jeg endel seinere, men det hadde ingenting med blødningene i første trimester å gjøre).

Du kan ev. sende inn en e-henvendelse og spørre om å få tatt hCG-prøver med to dager mellom for å sjekke stigning.
 
Jeg hadde det ofte i første svangerskapet mitt, og helt til uke 15! :dead: Var kjempe nervøs i starten, men hjalp litt med UL i uke 7 og 12. Fødte frist og fin gutt. Denne gangen håpet jeg at jeg skulle få slippe, men begynte allerede ved 14dpo denne gangen også. Stålsetter meg for blødninger frem til andre trimester denne gangen også, men godt å vite at det gikk så fint sist. Selv om jeg blir pissnervøs denne gangen også. :nailbiting::Heartred
 
Kanskje jeg skulle investert i en tidlig ultralyd, har det noe for seg når man er 6+2? Noen som evt har anbefalinger hvor man kan gjøre det i Tønsberg området?
 
Jeg skal 6+6, men de anbefaler egentlig der jeg går at man er over 7 uker. Tror det er fordi at de skal være litt mer sikre på at det evt. er hjerteaktivitet ol., sånn at man ikke får unødvendig stress eller bekymringer hvis man går for tidlig :) Sist var jeg 7+2, da fant hun ikke hjerteaktivitet og embryoet ble mål til uke 6, så hadde en MA. Hadde en blødning da jeg var 6 uker på vei. I tillegg visste jeg hvilken dato jeg hadde eggløsning, så visste at jeg ikke kunne være over 1 uke kortere på vei.

Det kan være normalt det du opplever. Jeg blødde kraftig rundt ikm forrige gang, det samme nå, men testene blir sterkere for hver dag, så tar det enn så lenge som et bra tegn :)
 
Back
Topp