Rosa på papiret

Jeg skulle også egentlig ha vært i novembergruppa.. merkelig å vite at om ting gikk som de skulle så hadde jeg hadd kul på magen, kjent spark, å vært mye nærmere målstreken :oops: :Heartpink Men men slik er det:happy:
Utrolig at vi egentlig er 3 herifra som skulle vært i Novembergruppa :(:Heartred
 
Sniker fra november. Ville bare si at jeg kjenner meg veldig godt igjen - og at det kan gå bra :Heartpink . Jeg har to friske barn der jeg ikke hadde en dråpe blod gjennom noen av svangerskapene. Når vi så skulle prøve på nr 3, mistet jeg hele 3 ganger før uke 12. Gravid for 4. gang nå (6. medregnet guttene mine), og denne gangen hadde jeg blødning rundt uke 7. Kun i en kveld. Ultralyd dagen etter viste hjerteblink og normal str på lille spiren :Heartpink i dag er jeg 24+0 uker på vei.
Så, selv om blødning har vært ensbetydende med å miste tidligere, så erfarte jeg denge gangen at det faktisk er mulig å blø litt og at det likevel går bra. Krysser fingrene for at du erfarer det samme :Heartpink
Sniker jeg også!!
Hatt 13 sånne «blødninger» nå. :/
Det er sååå lite gøy!
Går heldigvis bra her også. ❤️jeg husker deg godt fra gruppa @CanisBebis å forstår godt at du blir redd ❤️ håper det bare er uskyldig å at det går bra for deg ❤️ :)
 
Du også?? Ja det er utrolig! :oops:
Meg også!

@CanisBebis kjente deg igjen fra den andre gruppa, og krysser alle fingre og tær. Jeg fant ut i dag at jeg er gravid igjen - fjerde gang i år. Jeg føler meg lite optimistisk og hadde nok også gått i kjelleren med å se noe på papiret, ser ikke frem til å "vente på" det nå fremover liksom..
 
Meg også!

@CanisBebis kjente deg igjen fra den andre gruppa, og krysser alle fingre og tær. Jeg fant ut i dag at jeg er gravid igjen - fjerde gang i år. Jeg føler meg lite optimistisk og hadde nok også gått i kjelleren med å se noe på papiret, ser ikke frem til å "vente på" det nå fremover liksom..
Heier for at vi alle sammen kommer oss i mål denne gang :Heartpink
 
Meg også!

@CanisBebis kjente deg igjen fra den andre gruppa, og krysser alle fingre og tær. Jeg fant ut i dag at jeg er gravid igjen - fjerde gang i år. Jeg føler meg lite optimistisk og hadde nok også gått i kjelleren med å se noe på papiret, ser ikke frem til å "vente på" det nå fremover liksom..
Hei- ja det navnet kjenner jeg jo igjen! Vi var ikke i aprilgruppa sammen og? Eller sikkert prøverforum.

Ikke spottet noe mer heldigvis, men jeg er jo helt nervevrak.
 
Hei- ja det navnet kjenner jeg jo igjen! Vi var ikke i aprilgruppa sammen og? Eller sikkert prøverforum.

Ikke spottet noe mer heldigvis, men jeg er jo helt nervevrak.
Jeg har vært i tre grupper, med varierende aktivitet da. Kjenner ambivalens angående hvor mye jeg skal legge i å skrive og tørre å glede meg, virkelig :p. Er henvist til gynekologisk poliklinikk nå og ventet egentlig på mensen for å ta blodprøver nå!
 
Jeg har vært i tre grupper, med varierende aktivitet da. Kjenner ambivalens angående hvor mye jeg skal legge i å skrive og tørre å glede meg, virkelig :p. Er henvist til gynekologisk poliklinikk nå og ventet egentlig på mensen for å ta blodprøver nå!
I feel you. Jeg var mer skeptisk før jeg mista sist ift å være med i forum og sånn, men denne gruppa er så hyggelig at jeg bare har kasta meg ut i det. Det kan jo gå bra og. For oss var dette bare en av to venteperioder før ivf i august, og vipps testa jeg positivt…
 
:HeartredJeg var også i novembergruppa :Heartred
Hører til i februar nå, men sniker litt her siden jeg har termin helt i slutten av februar.

@CanisBebis - håper blødningen din var helt uskyldig :Heartred men skjønner så godt du blir bekymret. Godt at det ikke har vært noe mer
Jeg var også i novembergruppa :Heartpink Rart at det skal være så mange av oss:oops:
 
Jeg ryker ut igjen. Spontanaborterte med 97%sannsynlighet i går. Tror ikke noe kan ha overlevd det blodbadet der.
Ånei, så forferdelig trist å høre :crybaby2:Heartred
Sender deg masse gode tanker og krysser fingre og tær for at det var uskyldig likevel:Heartred:Heartred
 
Back
Topp