Rosa på papiret

CanisBebis

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Maisløyfene 2024
Frykter jeg mister for tredje gang på rad. Fikk ørlite rosa på papiret da jeg tørka meg nettopp. Hadde ikke antydning til blødning i det svangerskapet som gikk veien, men blødning i begge de to jeg mista.

Jeg vet at blødning/spotting kan være ufarlig, men jeg er rimelig motløs akkurat nå.

Håper bare det er en normal blødning :Heartred hvis det kan være til noe trøst, så har jeg to ulike svangerskap bak meg. Et hvor jeg hadde småblødninger gjennom hele svangerskapet uten at noe var galt, og ett der jeg ikke hadde noe blødnigner (var heller ikke noe galt)

Krysser fingrer for deg og sender deg varme klemmer. :Heartred

Skjønner godt at du engster deg, og det er helt forståelig også med din historikk at du er litt motløs på dette tidspunktet :Heartred Ikke at det hjelper kanskje, men jeg spottet og hadde en del menssmerter de første 15 ukene av mitt første fullgåtte svangerskap, og nå er det er friskt barn på 3 år:Heartred

Ja, men jeg pleier ikke ha «vanlige småblødninger». Jeg pleier å miste :sorry: Håper bare det går fort om det er det- orker ikke mange uker med målinger og uvisshet. Faen altså.

Frykter jeg mister for tredje gang på rad. Fikk ørlite rosa på papiret da jeg tørka meg nettopp. Hadde ikke antydning til blødning i det svangerskapet som gikk veien, men blødning i begge de to jeg mista.

Jeg vet at blødning/spotting kan være ufarlig, men jeg er rimelig motløs akkurat nå.
Sender deg en stor klem. Jeg blødde 5+5 og 6+0 med forrigemann. Så lenge det bare er bittelitt, gjør det ingenting. Du bruker blodfortynnende og blør lett. Og hcg stiger som det skal!

Jeg har blødd litt i starten av svangerskap. Jeg har flere barn, og det er rart, men det er kun med guttene jeg har blødd i starten av svangerskapet (rundt tid for IKM) . Sikkert tilfeldig, men!

Jeg blødde i uke 9 med min sønn.. dog ingen smerter. Når jeg har mistet så har jeg hadd menssmerter i tillegg.. Håper det bare er en uskyldig blødning du har @CanisBebis :Heartpink

Jeg blødde i uke 9 med min sønn.. dog ingen smerter. Når jeg har mistet så har jeg hadd menssmerter i tillegg.. Håper det bare er en uskyldig blødning du har @CanisBebis :Heartpink
Takk. Ingen smerter foreløpig og ikke noe mer på papiret, men :dontknow Sånn var det første gang jeg mista og. Får bare vente og se. Har fader ikke gjort annet enn å vente og se i snart to år føles det som. Jeg hater dette.

Takk. Ingen smerter foreløpig og ikke noe mer på papiret, men :dontknow Sånn var det første gang jeg mista og. Får bare vente og se. Har fader ikke gjort annet enn å vente og se i snart to år føles det som. Jeg hater dette.
Spotting er uansett ubehagelig, og med historikken din er det veldig forståelig at du blir redd. Selv om det har vært sånn tidligere, så virker det som om de fleste svangerskap er ulike, så jeg krysser hvert fall fingrene for at dette blir en ny opplevelse av et normalt svangerskap :Heartred

Skjønner deg innmari godt. Det legger en solid demper på gleden ved å være preggis, når man hele tiden finner tegn som kan bety «game over» enda en gang…

Krysser fingrene for at dette var en uskyldig blødning og at det ikke skjer igjen :Heartpink Skjønner veldig godt at du bekymrer deg og blir stressa.

Den fine hcg stigningen taler jo til din fordel. I første svangerskapet mitt blødde jeg til og fra frem til uke 11- det gikk veien. Hadde høy hcg, og det doblet seg raskere enn det skulle. Denne gangen spottet/småblødde jeg i 3 dager før det endte i SA 6+0. Mistet symptomer i forkant og hadde rare murringer til og fra disse dagene. Testene mine var ikke noe hurra- stigning på denne gangen(selv om de ble sterke).

Svangerskap er en veldig utmattende berg og dalbane. Man sammenligner alt med tidligere opplevde erfaringer, og med din historikk forstår jeg så godt dine bekymringer. Hjelper vel egentlig fint lite hva vi andre oppmuntrer med. Uansett krysser jeg alt av fingre for den fine hcg stigningen din, og håper at spira klamrer seg fast♥️

Ikke hatt noe mer rosa etter det ene, veldig svake tørket i går. Skal til fastlege i morgen, så får be om ny hcg da. Er jo ikke annet å gjøre enn å «vente og se»- noe som er det mest frustrerende i verden :sorry:

Takker for all oppmuntring og fine ord- det er så godt å ha dere :Heartred

Ikke hatt noe mer rosa etter det ene, veldig svake tørket i går. Skal til fastlege i morgen, så får be om ny hcg da. Er jo ikke annet å gjøre enn å «vente og se»- noe som er det mest frustrerende i verden :sorry:

Takker for all oppmuntring og fine ord- det er så godt å ha dere :Heartred
Sniker fra november. Ville bare si at jeg kjenner meg veldig godt igjen - og at det kan gå bra :Heartpink . Jeg har to friske barn der jeg ikke hadde en dråpe blod gjennom noen av svangerskapene. Når vi så skulle prøve på nr 3, mistet jeg hele 3 ganger før uke 12. Gravid for 4. gang nå (6. medregnet guttene mine), og denne gangen hadde jeg blødning rundt uke 7. Kun i en kveld. Ultralyd dagen etter viste hjerteblink og normal str på lille spiren :Heartpink i dag er jeg 24+0 uker på vei.
Så, selv om blødning har vært ensbetydende med å miste tidligere, så erfarte jeg denge gangen at det faktisk er mulig å blø litt og at det likevel går bra. Krysser fingrene for at du erfarer det samme :Heartpink

Sniker fra november. Ville bare si at jeg kjenner meg veldig godt igjen - og at det kan gå bra :Heartpink . Jeg har to friske barn der jeg ikke hadde en dråpe blod gjennom noen av svangerskapene. Når vi så skulle prøve på nr 3, mistet jeg hele 3 ganger før uke 12. Gravid for 4. gang nå (6. medregnet guttene mine), og denne gangen hadde jeg blødning rundt uke 7. Kun i en kveld. Ultralyd dagen etter viste hjerteblink og normal str på lille spiren :Heartpink i dag er jeg 24+0 uker på vei.
Så, selv om blødning har vært ensbetydende med å miste tidligere, så erfarte jeg denge gangen at det faktisk er mulig å blø litt og at det likevel går bra. Krysser fingrene for at du erfarer det samme :Heartpink
Ja, håper jo… var kun et tørk med veldig, veldig svak rosa, og ingenting etterpå. Går med bind 24/7 pga Lutinus, så får jo med meg alt som kommer og.

Jeg skulle vært i den novembergruppa, men mista…

Jeg er bare 5+0 i dag, så dessverre altfor tidlig å sjekke med ultralyd og, så må bare vente- noe jeg takler eksepsjonelt dårlig sånn mentalt, etter to år med å vente på diverse.

Jeg skulle også egentlig ha vært i novembergruppa.. merkelig å vite at om ting gikk som de skulle så hadde jeg hadd kul på magen, kjent spark, å vært mye nærmere målstreken :oops: :Heartpink Men men slik er det:happy:

Jeg skulle også egentlig ha vært i novembergruppa.. merkelig å vite at om ting gikk som de skulle så hadde jeg hadd kul på magen, kjent spark, å vært mye nærmere målstreken :oops: :Heartpink Men men slik er det:happy:
Ja, egentlig skulle jeg hatt en på tre måneder, eller vært i novembergruppa. Men denne gangen synes jeg jammen den skal sitte helt inn for oss begge!!

Jeg hadde ingen blødninger med første, men hadde tre ganger i dette svangerskapet og det gikk fint. Håper for deg - det fortjener dere så virkelig! :smiley-angelic001 :Heartred

Ja, håper jo… var kun et tørk med veldig, veldig svak rosa, og ingenting etterpå. Går med bind 24/7 pga Lutinus, så får jo med meg alt som kommer og.

Jeg skulle vært i den novembergruppa, men mista…

Jeg er bare 5+0 i dag, så dessverre altfor tidlig å sjekke med ultralyd og, så må bare vente- noe jeg takler eksepsjonelt dårlig sånn mentalt, etter to år med å vente på diverse.
Jeg skulle også vært i den novembergruppa :( Håper vi begge fullfører løpet ut i denne

Back
Topp