Rosa på papiret..

3barnsmamma123

Betatt av forumet
Er akkurat 7+0 idag og oppdaget plutselig noe lyserosa på papiret etter jeg var på do. Var veldig hard i magen og måtte presse litt for å gjøre nr 2. Oppdaget lyserosa rett etter det og føles litt hovent, tørt og sårt i skjedeåpningen. Har ikke hatt noen smerter.
Flere som har opplevd det? Hvordan gikk det evnt for dere som vet? Livredd for at det er en begynnende abort
 
Er akkurat 7+0 idag og oppdaget plutselig noe lyserosa på papiret etter jeg var på do. Var veldig hard i magen og måtte presse litt for å gjøre nr 2. Oppdaget lyserosa rett etter det og føles litt hovent, tørt og sårt i skjedeåpningen. Har ikke hatt noen smerter.
Flere som har opplevd det? Hvordan gikk det evnt for dere som vet? Livredd for at det er en begynnende abort
Har du nylig hatt sex? Hvis olle kan det jo være dorunden gjorde det samme for deg som sex for meg forrige svangerskap. Da ble det alltid litt lyserosa på papiret etterpå pga såre slimhinner, var helt ufarlig for min del :)
 
Har du nylig hatt sex? Hvis olle kan det jo være dorunden gjorde det samme for deg som sex for meg forrige svangerskap. Da ble det alltid litt lyserosa på papiret etterpå pga såre slimhinner, var helt ufarlig for min del :)

Nei har ikke hatt sex. Kun den doturen. Håper det er uskyldig blødning. Hatt noen små blødninger i de andre svangerskapene og. Men har også mistet 2 ganger
 
Er du sikker på at det kom fra skjeden? Og ikke fra endetarmen? Og har du hatt tul?
 
Jeg fikk ofte rosa på papiret fra skjeden når jeg hadde avføring i forrige svangerskap. Jordmor sa det var pga press og slimhinnene og det der.
 
Last edited:
Jeg fikk lyserosa på papiret uke 8+0 i juni. Dette var en søndag.. siden jeg ikke blødde en dråpe i mitt første svangerskap ble jeg bekymret så booket ul dagen etter. Der var forsteret tilsvarende uke 6, ingen hjertelyd. Blødde litt til i enda en uke, søndag uken etter blødde jeg masse og alt kom ut... ikke noe vondt fysisk, men veldig vondt psykisk..
Forhåpentligvis er dette ikke tilfelle for din del!
 
Kun bittelitt brun utflod noen ganger idag, og ikke noe mere blødning. Tror mest sannsynlig det var fra slimhinnene i skjeden. Har opplevd det i tidligere svangerskap og det gikk bra da.

Trist å høre om din opplevelse V. Håper du lykkes igjen snart. Får forhåpentligvis til iløpet av neste uke
 
Kun bittelitt brun utflod noen ganger idag, og ikke noe mere blødning. Tror mest sannsynlig det var fra slimhinnene i skjeden. Har opplevd det i tidligere svangerskap og det gikk bra da.

Trist å høre om din opplevelse V. Håper du lykkes igjen snart. Får forhåpentligvis til iløpet av neste uke
Krysser fingrene for deg:D
 
Kun bittelitt brun utflod noen ganger idag, og ikke noe mere blødning. Tror mest sannsynlig det var fra slimhinnene i skjeden. Har opplevd det i tidligere svangerskap og det gikk bra da.

Trist å høre om din opplevelse V. Håper du lykkes igjen snart. Får forhåpentligvis til iløpet av neste uke
Håper du får ul og alt er bra:angelic:
 
Litt rødlig utflod en gang idag, men ikke frisk blødning og ingen smerter. Hodepinen er inntakt og kvalmen er mer fremtredende enn før. Så håper og tror alt er bra
Noen med gode erfaringer der alt var fint?
 
Kun bittelitt brun utflod noen ganger idag, og ikke noe mere blødning. Tror mest sannsynlig det var fra slimhinnene i skjeden. Har opplevd det i tidligere svangerskap og det gikk bra da.

Trist å høre om din opplevelse V. Håper du lykkes igjen snart. Får forhåpentligvis til iløpet av neste uke

Takk, er gravid igjen nå:) 5+ 3 :)
 
Nei har ikke hatt sex. Kun den doturen. Håper det er uskyldig blødning. Hatt noen små blødninger i de andre svangerskapene og. Men har også mistet 2 ganger
Jeg fødte i april i år, så sniker derfra. Hadde mange små blødninger tidlig i svangerskapet. Alt fra bittelitt rosa på papiret, slik du beskriver, til litt mer rødt på papiret. Gjennomgående var at det alltid kom i sammenheng med dobesøk for nr. 2. Jeg er sikker på at det kom av skjøre slimhinner som fikk kjørt seg litt ekstra ved pressing. Nevnte det for flere leger, og ingen virket nevneverdig bekymret. Jeg hadde også en god følelse hele veien. Det føltes veldig logisk at det kom av trykkingen.
Kan også nevne at jeg ikke hadde det slik i første svangerskap, så trenger ikke nødvendigvis å være likt:)
 
Hei!
Den 10/8 tok eg testen og den var positiv(1-2). Mykje murringer nederst i magen og litt trøytt. Rok ny test den 17/8, den var positiv(2-3), men murringane er borte.
Tok ny test idag 24/8, den viser fortsatt positiv(2-3). Etter beregninger på siste mens 9/7, så er eg 6+2. Var på tidlig ultralyd idag, der såg legen kun tom fostersekk?! Er så redd for MA, opplevde det for 1 år siden.
Tatt blodprøve idag og skal inn for ny igjen på onsdag. Nokon andre som har opplevd dette?!
 
Back
Topp