Rosa på papiret

Chriistiinax

Forelsket i forumet
28+2 I går kveld hadde jeg skikkelig nyse anfall, og NPR jeg skulle legge meg var det rosa på papiret. Kjente liv som jeg pleier men ringte føden forde. De sa det sikkert ikke var noe farlig og hadde sikkert med skjøre slimhinner.

Fortsatt rosa på papiret i natt og nå når jeg står opp, kommer skjeden verken mer eller mindre, kjenner liv.

Skal jeg ringe igjen i dag?
Noen som har vært borti det?

Ville heller ha ringt én gang for mye, så selv hadde jeg tatt kontakt med føden bare for å få bekreftet at det ikke var noe å evt. uroe seg for av fagfolk. Godt du kjenner liv i alle fall, satser på at alt er i orden!

Ring føden. Ikke engste deg, det er så unødvendig. Som shoegrl sier: ring heller en gang for mye.

Sikkert ikke noe farlig, men ingen vits i å ta sjansen når man kan få er klart svar :)

Jordmora mi sier "ring heller én gang for mye" om det er noe man bekymrer seg for. Ikke bra å gå å engste seg heller, så bedre å sjekke så man får roet seg ned selv[emoji4]

Jeg hadde ringt å bare fortalt at det har fortsatt, og hørt hva de tenker - si at du vil forhøre deg med dem:)

Jeg opplevde det samme, har skrevet om det her i gruppen.
Ringte også føden, de sa til meg at så lenge det ikke er fersk blod og man kjenner liv så er det ikke farlig.
Det stoppet av seg selv og alt er bra med lillebror. Men jeg ringte også til føden to ganger, veldig skummelt så forstår deg godt.

Så bra at du dro inn! Hva slags infeksjon var det - og får du noe behandling?

Får antibiotika nå, var utslag på urintestene så regner med en uvi. Men de tok en baktus fra skjeden som ble sendt til dyrkning.

Back
Topp