Rosa på papiret uke 12 + 4

Venterpåsistemann

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
JuniJubel2021
Juligull2021
Stjerneskuddene 2024
Augustbarna2024
I dag fikk jeg plutselig litt rosa på papiret :/ , jeg har i tillegg litt mens murringer som kommer og går (men dette har jeg hatt i flere uker).
Dette er mitt 5 svangerskap , jeg har aldri blødd i tidligere svangerskap (utenom rett før fødsel et par ganger).

Noen som har erfaring med at det ikke er SA? :).

Jeg skal bestille time til ultralyd (kan få time i morgen)

Har hatt sterke blødninger i uke 6 ish, som ikke var SA.
Men ellers så kan det jo være bare slimhinnene som blør litt.. :)

Jeg hadde det tidlig i svangerskapet sist. Husker ikke hvilken uke, men kanskje uke 7-8. Var bare litt rosa på papiret den ene dagen. Gutten er 11 år nå :hilarious:

Jeg opplevde ingen tegn til blødning i de første svangerskapene, men denne gangen hadde jeg varierende blødning fra uke 6 tom uke 12, det var av og på med alt fra litt rosa til større mengder ferskt rødt. Var på ultralyd i uke 9 for sjekk, uten å kunne si det helt sikkert var det mest sannsynlig fremtredende og lettblødende slimhinner som var grunnen. Er nå 25+3 med en helt perfekt og veldig aktiv baby i magen:love017
Håper det går bra meg deg:Heartred

Jeg har hatt rosa på papiret innimellom siden uke 18, er i uke 23 nå. På OUL kunne ikke jordmor se noe tegn til at blodet kom fra livmoren, mest sannsynlig er det fra slimhinnene i skjeden. Er ikke noe man vil se selvfølgelig, men jeg har slått meg til ro med det. Håper det er uskyldig for din del også:)

Back
Topp