Rosa på papiret…

Mekanikerfrue

Glad i forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2020
Var på do nå, lyserosa på papiret..

Helt ødelagt kjenner jeg… burde jeg bestille blodprøve? 5+5 idag og stripa på magen har kommet…

Og en på fredag kansje? For å se…
Vet ikke om j vil si noe til sambo enda…. Han er så nervøs… vil helst ikke være like stresset denne gang som sist pga MA før 2020 jenta.
 
Var på do nå, lyserosa på papiret..

Helt ødelagt kjenner jeg… burde jeg bestille blodprøve? 5+5 idag og stripa på magen har kommet…

Og en på fredag kansje? For å se…
Vet ikke om j vil si noe til sambo enda…. Han er så nervøs… vil helst ikke være like stresset denne gang som sist pga MA før 2020 jenta.

Dette må være tøft for deg:Heartred
En hcg måling kan jo gi litt sjelefred eller hjelpe dere til å forberede dere om det, gud forby, ikke skulle gå veien:Heartred

Når det gjelder å si det til samboeren din så må du nesten bestemme selv.
Jeg ville nok sagt det siden jeg ikke klarer å holde på sånne hemmeligheter.
Sender deg en klem og masse ønsker om at dette er uskyldig og at spiren sitter helt til januar:Heartred
 
Småblødninger er som regel helt normalt og ufarlig. Når det er sakt så hadde jeg vært ett nervevrak i samme situasjon og hadde bestilt blodprøve. Håper det bare er en uskyldig blødning :Heartred
 
Jeg våkna med murringer og lysebrunt idag. Blir jo selvfølgelig bekymra. Men står veldig mange plasser at det er vanlig å spotte i uke 6,7 osv. prøver å roe meg ned med det. Men skjønner at du synes det er ubehagelig. Om du ikke klarer å roe deg på dette må du jo kontakte legen din❤️ håper og tror det vil gå veldig bra ❤️
 
Eg hadde det samme på lørdag. Ingenting etter det. Eg ville ha venta litt. Mest sannsynlig så er det uskyldig :Heartred
 
Var på do nå, lyserosa på papiret..

Helt ødelagt kjenner jeg… burde jeg bestille blodprøve? 5+5 idag og stripa på magen har kommet…

Og en på fredag kansje? For å se…
Vet ikke om j vil si noe til sambo enda…. Han er så nervøs… vil helst ikke være like stresset denne gang som sist pga MA før 2020 jenta.
Samme her, både søndag, mandag og i går. Det er forferdelig nervepirrende, men heldigvis betyr det ofte ingen ting! Krysser fingrene for deg og at dette går bra :Heartred
 
Gav seg igår, var bare 2 fo besøk, kom igjen litt idag. Antydning til rosa utflod. Nervøs men samtidig tenker jeg att jo om vi mister er det av en grunn. Men håper jo for gudt skyld spiren klorer seg fast ❤️
Kvalmen er økende. Noe som er upraktisk på jobb med mye kjøring kjenner jeg..
 
Gav seg igår, var bare 2 fo besøk, kom igjen litt idag. Antydning til rosa utflod. Nervøs men samtidig tenker jeg att jo om vi mister er det av en grunn. Men håper jo for gudt skyld spiren klorer seg fast ❤️
Kvalmen er økende. Noe som er upraktisk på jobb med mye kjøring kjenner jeg..
Så godt at det har gitt seg litt. Håper det går over helt snart :Heartred
Trist å høre om kvalmen, men kanskje et godt tegn da, at den øker på?
 
Hvordan går det? ❤️
 
På legevakta tok de urinprøve og blodprøver. Så fikk eg komme til ultralyd.
Var 6 uker, og gynekologen såg først, så fikk vi se etterpå. Det har visst vært tvillinga, men kun den ene som levde.
Såg at hjertet dunka :Heartred
Så er veldig glad for at den ene i alle fall er med videre .. Men symptomene på graviditeten blir mindre og mindre, kjenner knapt murringer og litt i puppane.
Alle desse bekymringane altså ..
 
Last edited:
På legevakta tok de urinprøve og blodprøver. Så fikk eg komme til ultralyd.
Var 6 uker, og gynekologen såg først, så fikk vi se etterpå. Det har visst vært tvillinga, men kun den ene som levde.
Såg at hjertet dunka :Heartred
Så er veldig glad for at den ene i alle fall er med videre .. Men symptomene på graviditeten blir mindre og mindre, kjenner knapt murringer og litt i puppane.
Alle desse bekymringane altså ..
Så godt å se at hjertet banker ❤️
 
På legevakta tok de urinprøve og blodprøver. Så fikk eg komme til ultralyd.
Var 6 uker, og gynekologen såg først, så fikk vi se etterpå. Det har visst vært tvillinga, men kun den ene som levde.
Såg at hjertet dunka :Heartred
Så er veldig glad for at den ene i alle fall er med videre .. Men symptomene på graviditeten blir mindre og mindre, kjenner knapt murringer og litt i puppane.
Alle desse bekymringane altså ..
Mitt første svangerskap var likt jeg fikk en kraftig blødning i uke 5/6, det viste seg å være en tvilling som gikk tapt. I dagene etter forsvant alt av symptomer og jeg var sikker på at det var over, plutselig kom de tilbake for fullt. Men det er visstnok normalt siden tvillinger produserer mer hormoner så det flater ut når en blir borte. Etter hvert tar hormonnivåer seg opp og symptomer dukker opp igjen. Men så er det også greit å huske at ingen symptomer også er normalt :Heartred
 
Mitt første svangerskap var likt jeg fikk en kraftig blødning i uke 5/6, det viste seg å være en tvilling som gikk tapt. I dagene etter forsvant alt av symptomer og jeg var sikker på at det var over, plutselig kom de tilbake for fullt. Men det er visstnok normalt siden tvillinger produserer mer hormoner så det flater ut når en blir borte. Etter hvert tar hormonnivåer seg opp og symptomer dukker opp igjen. Men så er det også greit å huske at ingen symptomer også er normalt :Heartred
Det føles rart at den ene fortsatt er der, for symptoma er få. Kan kjenne til kvalmen og murringer/stikning i livmora av og til. Men blir fortsatt bekymra .. Men at hjertet slo var veldig deilig. Håpa symptoma vise seg litt mer snart, det gir en litt ro i sjela :Heartred

Er visst ganske vanlig å miste en tvilling tidlig. Har googla meg i hel :rolleyes:

Fikk du tettare oppfølging, eller gikk svangerskapet normalt etter dette?
 
Det føles rart at den ene fortsatt er der, for symptoma er få. Kan kjenne til kvalmen og murringer/stikning i livmora av og til. Men blir fortsatt bekymra .. Men at hjertet slo var veldig deilig. Håpa symptoma vise seg litt mer snart, det gir en litt ro i sjela :Heartred

Er visst ganske vanlig å miste en tvilling tidlig. Har googla meg i hel :rolleyes:

Fikk du tettare oppfølging, eller gikk svangerskapet normalt etter dette?

Jeg fikk ikke noe mer oppfølging pga det nei, men jeg fortsatte å blø til uke 12 ca så jeg fikk litt oppfølging pga det. Utenom blødninger, som er normalt for mine svangerskap, gikk det som normalt :Heartred
 
Jeg fikk ikke noe mer oppfølging pga det nei, men jeg fortsatte å blø til uke 12 ca så jeg fikk litt oppfølging pga det. Utenom blødninger, som er normalt for mine svangerskap, gikk det som normalt :Heartred
Så bra! :Heartred Kjekt å høre at det kan gå bra!
 
Back
Topp