rosa på ball

Sarah

Elsker forumet
Hvordan går det med deg/dere fortiden?

lurer her også.....

Halloen[:)]
Joda, det går greit. Merker at det er "deilig" å være ferdig med hormoner og puste litt ut. Da jeg satt den siste Crinone på mandag hadde jeg jo gått på hormoner siden 14.7..

Når jeg ser prosessen i etterkant har det nok tatt litt mer på enn jeg har villet innrømme for meg selv, og selv om jeg nå kan se frem mot neste forsøk er det allikevel godt med en liten pause[:)].. Har bestemt oss for å vente til etter jul med neste forsøk, pga ny jobb. Hadde jeg startet i oktober ville jeg begynt på sprøyter etter kun ca. 2 uker i ny jobb og da å måtte begynne å be om fri for kontroller osv. I tillegg hadde jeg da risikert å (i verste fall) teste negativt uken før jul, og da hadde ikke det blitt noen koselig jul.. Så vi venter et par måneder og investerer disse 2 månedene i ny jobb og deretter fit for fight for nytt forsøk som SKAL LYKKES[:)].. Håper magefølelsen min er riktig, for den sa at dette første forsøket kom til å gå dritt, men at neste går mye bedre - så jeg kommer til å ha en helt annen innstilling da[:)] (tror jeg...)...

Begynte å jobbe fullt i går etter å ha vært sykemeldt siden 12.8 (stort sett halv tid, men vært 100% sykemeldt denne uka til og med onsdag). Slitsomt å være tilbake igjen, men også deilig å være i gang igjen, uten å ha hormonene innabords[:)]

Alt i alt ved godt mot og takk for at du spurte[:)]

Hvordan går det med deg, Sarah? Har dere lekket godnyheten?

Og med deg, Fano? Har du kommet deg litt?

Gode klemmer[:)]

Skjønner deg godt. Det var veldig deilig med pauser mellom all hormonstimuleringen, en blir liksom seg "selv" igjen følte jeg (har vært gjennom noen kurer ifht AIH før IVF).. Godt at dere klarer å se fremover til neste forsøk, forstår dere godt ifht å vente. Husker jeg tenkte mye på det; vil jeg sette igang med neste forsøk fort som mulig eller skal vi vente litt dersom det ikke funket på 1.forsøk.. Så spennende med ny jobb da rosa på ball.. skal starte i ny jobb i løpet av kort tid jeg også. Er veldig spent. Har allerede informert de om den voksende magen, og de tok det fint. Ellers så har vi sluppet bomben, noe som var veldig spesielt for det ble litt mer virkelig dette her. Men, det var veldig mange fornøyde familiemedlemmer og venner. Det var hyggelig.

Så bra at magefølelsen din er god for neste forsøk, viktig å tro på at det SKAL klaffe. Krysser fingrene jeg også, for at det blir en super 2009 for dere. Nå vet jeg ikke helt årsaken deres til behov for IVF, men du er jo full av hormoner fortsatt så benytt denne mnd godt[;)] Kanskje det klaffer...[:)]

Du trenger å ta vare på deg selv nå, så det er smart av deg å drøye litt. Ellers så sies det at man kan lettere bli gravid i de lyse mnd, så om du drøyer med å fortsette til etter jul så er det ikjke dumt altså.
For du har hatt et forsøk nå dersom jeg ike blander, så da har du 2 åpå nyåret og den siste blir i lyse mnd. Og dersom du har litt i fryseren også så drøyer du jo neste skikkelige forsøk.

Bare jeg som spekulerer litt her, men det sies så at de lyse mnd er flst som blir gravide. Hvor myevi kan stole på dette er en annne sak. [:)]

Tror kroppen har godt av litt pauser å jeg! Klokt valg!

Lykke til da[:)]

Kroppen trenger pause, det er det ingen tvil om.
Det gjorde ihvertfall min.  [;)] Så det er nok ett klokt valg.
Og da er du fit for fight.

Lykke til videre og i ny jobb.

Back
Topp