Halloen[:)]
Joda, det går greit. Merker at det er "deilig" å være ferdig med hormoner og puste litt ut. Da jeg satt den siste Crinone på mandag hadde jeg jo gått på hormoner siden 14.7..
Når jeg ser prosessen i etterkant har det nok tatt litt mer på enn jeg har villet innrømme for meg selv, og selv om jeg nå kan se frem mot neste forsøk er det allikevel godt med en liten pause[:)].. Har bestemt oss for å vente til etter jul med neste forsøk, pga ny jobb. Hadde jeg startet i oktober ville jeg begynt på sprøyter etter kun ca. 2 uker i ny jobb og da å måtte begynne å be om fri for kontroller osv. I tillegg hadde jeg da risikert å (i verste fall) teste negativt uken før jul, og da hadde ikke det blitt noen koselig jul.. Så vi venter et par måneder og investerer disse 2 månedene i ny jobb og deretter fit for fight for nytt forsøk som SKAL LYKKES[:)].. Håper magefølelsen min er riktig, for den sa at dette første forsøket kom til å gå dritt, men at neste går mye bedre - så jeg kommer til å ha en helt annen innstilling da[:)] (tror jeg...)...
Begynte å jobbe fullt i går etter å ha vært sykemeldt siden 12.8 (stort sett halv tid, men vært 100% sykemeldt denne uka til og med onsdag). Slitsomt å være tilbake igjen, men også deilig å være i gang igjen, uten å ha hormonene innabords[:)]
Alt i alt ved godt mot og takk for at du spurte[:)]
Hvordan går det med deg, Sarah? Har dere lekket godnyheten?
Og med deg, Fano? Har du kommet deg litt?
Gode klemmer[:)]