Rosa på ball

Sarah

Elsker forumet
Hvordan går det med deg? Spent på EL-sprøyta i morgen kanskje?? Vil bare si at jeg tenker masse på deg og krysser fingrene for uttaket på mandag.

Jeg vet ikke helt om jeg tør å hilse på deg til mandagen da, synes sånt er litt skummelt. Det er jo spesielt siden vi ikke har fortalt noen det vi har vært igjennom, ei heller at vi er gravide enda. Det er så "trygt" å være anonym.. Samtidig er jeg jo nysgjerrig og da, på hvem du er liksom[:)] Hihi..

Hei du[:)]
Det går bra med meg - kjenner magen jobber og vekten har faktisk økt siden mandag og jeg håper dette bare skyldes væske i eggposene...

I kveld er det tid for eggløsningssprøyten ja, spennende dette.

Skjønner denne følelsen din ang anonymiteten, og det er jo ikke sikkert at det passer sånn heller[:)]

Om du ser ei på over 1,80 som går litt sammenkrøket og ser litt shabby ut sånn rundt tiden din, så er det sikkert meg[:)]

Uansett så oppdaterer vi jo begge på mandag ettermiddag vil jeg anta[:)] Masse masse lykke til[:)]

ok, da skal jeg titte etter deg, i den grad jeg kan skjønne det er deg... hihi..  Selv er jeg rett under 170 og kommer nok til å se døds nervøs ut [;)]

Da sier vi det[:)] Så deilig det skal bli når dere kan juble og begynne å fortelle alle om den lykken dere opplever nå[:)]

Back
Topp