rosa på ball

twinanne

Forumet er livet
Hvordan gikk det i dag på ul,
krysser fingrene for at du har flotte nyheter å komme med[:)]

Ja, hvordan gikk det. [:)]

Me venter i spenning på oppdatering[:)][:)]

Hei og hå[:)]

Tilbake fra kontroll ja og det hadde ihvertfall begynt å skje noe[:)] Tror hun telte til rundt 10 folikler til sammen.

Skal fortsette med samme dosering til og med mandag, så tilbake på kontroll på tirsdag. Håper å få dag for uttak da altså. Hun sa det samme i dag igjen, jeg måtte være litt tålmodig i og med at jeg har så mange småcyster der og de vil være sikre på at jeg ikke blir overstimulert - derfor dosen ble opprettholdt.

Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet da. Har stukket i 9 dager nå, og enda blir det 3 til - minst.. Ingen problem det altså, lite bivirkninger bortsett fra at jeg er så trøtt og uopplagt, men det tåler jeg[:)]

Så bra då[:)] Ja da er bedre å stikka litt lenger enn å risikera overstimulering. Blir nok bra dette[:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Så bra då[:)] Ja da er bedre å stikka litt lenger enn å risikera overstimulering. Blir nok bra dette[:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

spennede å se hvor mange det blir tilslutt da!

Lykke til med neste UL

Dette var bra, håper du for klarsignal til mandag, slik at uttak blir snart[:)]

Antar uttaket blir i slutten av uken[:)]

Hvordan form var dere i dagen dere tok ut? Spør fordi jeg er invitert på utekonsert/show fredag om 1 uke og vil nødig melde avbud. Orker jeg det hvis jeg har hatt uttak??

He he....jeg var nok litt bedugget dersom man kan bruke dette uttrykket her, men jeg ville nok holdt meg hjemme den dagen. Men det ulikt da, men det kan jo hende du orker. Det var smerter der også, noen blir sykere enn det jeg var også........ 

Ja, jeg aner vel at det muligens kan bli litt tøft. Men, vet vel mer på tirsdag igjen ang dag. Forhåpentligvis blir det kanskje uttak torsdag, og da er det jo greit håper jeg[:)]

Får bare være innstilt på at fredag kveld skal jeg bort og så får jeg i verste fall melde avbud. Hun jeg skal med blir nok veldig lei seg da, så jeg håper i det lengste jeg slipper..

Spennende dette altså rosa på ball, synes det er super bra jeg at riksen er så forsiktige som de er, da er man mer ivaretatt. I hvertfall føler jeg det[:)] Den dagen jeg tok ut så hadde jeg litt vondt, dvs var litt øm. De anbefaler oss å ta det med ro frem til innsett, så hvis du skal hoppe og danse kan det være greit å droppe konserten, men om du virkelig er innstilt på å dra så bør du kle deg godt og ta med en stol el. lignende som du kan sitte på. Tror ikke jeg var dårlig. Kanskje trøtt forresten, men du rekker jo en høneblund før konserten regner jeg med[:D]

Har ingen planer om å hoppe og danse og skal helt klart ta med meg campingstol[:)] Spurte legen på Riksen da det var snakk om evt uttaksdag og at hun antar at det blir i slutten av uken. Jeg fortalte at jeg skulle bort på utekonsert og hun mente jeg bare kunne dra.

Saken er at hun som har bedt meg med er ei jeg er tante til, som ikke er helt som oss andre og hun synes det er så stas å være sammen med meg, og nå har hun da bedt meg med. Jeg har kjempelyst til å dra, men hadde slått det helt fra meg pga uttaksuke, men så spurte hun og jeg sa ja. Vil så nødig si jeg ikke kan være med allikevel...

Jeg kommer vel til å ta på meg masse klær og være sikker på å ikke fryse. Det starter nok ikke før i 21-tiden tror jeg, så har noen timer å komme meg på - håper det er nok[:)]

Merker jeg begynner å bli veldig spent nå ja..

Veldig deilig at Riksen gjør som de gjør og er fornøyd med det. Eneste er, hvis jeg skal klage på noe, at når jeg er til kontroll er det liksom kjapt inn og kjapt ut igjen. Kunne nesten gått naken inn, for det er jo det eneste som skjer. Ikke noe spørsmål om hvordan man har det eller noe...

skjønner VEEEEEELDIG godt hva du mener. Siste sjekk før jeg fikk tid til EL sprøyte og uttak hadde jeg en mannlig lege jeg ikke hadde sett før (mannen min var heldigvis med) og han var heeelt fjern spør du meg, tok kanskje 3 min alt sammen.. Hun sykepl (hun søte med kort krøllete hår!???!?) satt bare å ristet på hodet. Heldigvis tar sykpl dere med inn på det lille rommet og går igjennom resept på crinone, bruk, og en goood gjennomgang av hva som skal skje, det var godt. Mannen min syntes det var helt horribelt. Når det er sagt opplevde jeg det som noe helt annet på både uttaks og innsetts dagene, da var de rolige, forståelsesfulle og forklarte og svarte grundig på alt..

Skjønner det godt ifht konserten, da må du nesten gå.. Tror det er godt og jeg, komme seg litt ut og få tankene på noe annet (så lenge man tar det litt med ro[:)])

Jeg har hatt samme lege de 2 gangene jeg har vært på kontroll - det er hun som er seksjonsoverlege. Det virket som om jeg skal treffe henne på tirsdag igjen, så håper det stemmer. Nå er det jo hun som har sett meg hver gang og sett utviklingen, så jeg synes egentlig det bare er på sin plass at det er hun som fortsetter å følge meg - ihvertfall til hun sier det er klart. På forundersøkelsen hadde jeg en mann, som var VELDIG koselig, så om jeg får han på uttaket skal jeg være strålende fornøyd.. I tillegg har jeg også hatt en annen kvinnlig lege, så når jeg har vært borte i 3 av 9 som jobber der, håper jeg at jeg slipper en 4. Men, får jo uansett ikke gjort noe med det, så krysser bare fingrene jeg[:)]

Hun sykepleieren med det korte krøllete håret så jeg for første gang på fredag. Jeg ble så overrasket for hun har vokst opp på samme sted som meg og er søsteren til ei jeg gikk på barneskolen med, så verden er ikke så stor[:)] Tror vi ble like overrasket begge to...

Hvordan går det ellers da Sarah? Begynner jo å komme noe uker på vei du nå[:)] Har det "gått opp for deg" enda eller? Hvis jeg blir gravid tror jeg at jeg kommer til å "slite" med å skjønne det[:)]

Så heldig du har vært, jeg har bare hatt forskjellige jeg, skal vi se; med forsamtale dagen blir det da....5 leger da vel?? Bryr meg ikke så mye om det, så lenge jeg til syvende og sist føler meg ivaretatt av ihvertfall en eller annen der[:)]

Det får en si; verden er ikke stor nei! Litt morsomt da, selvom det kanskje er litt ubehagelig også. Vi har ihvertfall ikke sagt at vi er igjennom prøverør til noen så skrekken var faktisk å skulle møte kjente der.. det gikk nesten bra.. Men, men[;)]

Ja, er 10 uker til tirsdag. Det er kjempe rart.. Riksen er smekk fulle ifht UL så jeg fikk ikke rutine UL før i min 11 uke, dvs neste mandag.. Så det har vært noen laaaaange uker kan du si, håper siste uken går fort. Det har ikke gått opp for meg, ikke tør jeg slippe følelsene løs heller. Tanken om at "det kan skje noe" henger langt fremme i hodet... blir nok bedre etter UL (håper jeg)[;)]

Skjønner godt du ikke tør å slippe jubelen løs enda... Blir sikkert kjempemoro å komme på ultralyd da - satte du inn 1 egg? Blir straks mer virkelig da når du ser det spreller innider[:)]

Har du mange symptomer? Dårlig form?

japp. 1 egg. har vært i fin form egentlig. Litt trøtt, også må jeg spise litt hver 1,5-2t for å ikke bli uggen..Skulle eeeeegentlig ønske jeg hadde mange flere symptomer[8D]

Back
Topp