Jeg har hatt samme lege de 2 gangene jeg har vært på kontroll - det er hun som er seksjonsoverlege. Det virket som om jeg skal treffe henne på tirsdag igjen, så håper det stemmer. Nå er det jo hun som har sett meg hver gang og sett utviklingen, så jeg synes egentlig det bare er på sin plass at det er hun som fortsetter å følge meg - ihvertfall til hun sier det er klart. På forundersøkelsen hadde jeg en mann, som var VELDIG koselig, så om jeg får han på uttaket skal jeg være strålende fornøyd.. I tillegg har jeg også hatt en annen kvinnlig lege, så når jeg har vært borte i 3 av 9 som jobber der, håper jeg at jeg slipper en 4. Men, får jo uansett ikke gjort noe med det, så krysser bare fingrene jeg[:)]
Hun sykepleieren med det korte krøllete håret så jeg for første gang på fredag. Jeg ble så overrasket for hun har vokst opp på samme sted som meg og er søsteren til ei jeg gikk på barneskolen med, så verden er ikke så stor[:)] Tror vi ble like overrasket begge to...
Hvordan går det ellers da Sarah? Begynner jo å komme noe uker på vei du nå[:)] Har det "gått opp for deg" enda eller? Hvis jeg blir gravid tror jeg at jeg kommer til å "slite" med å skjønne det[:)]