Rosa Mirabella :)

MariaMommy

Elsker forumet
Tuuuusen takk for en kjempe flott dag hjemme hos dere i dag -vi har kost oss masse [:)][:)]
Og tusen takk for at du åpnet hjemmet ditt for oss selvfølgelig -veldig koselig dere har det [:)][:)]

Vi gleder oss allerede til neste treff [:)][:)]

Naaaw Maria!!! Tusen takk[:D]
Det var en fornøyelse å ha dere på besøk! Men hvor ble tiden av? Seks timer liksom?! Det føltes som to[;)]

Gleder meg veldig til fredag, det blir kjekt å komme sammen uten babyer[:D] Så slipper vi å bli avbrutt mitt i pratingen, moahaha[:D]
Ja, for du skulle komme til fredag selv om du kanskje ikke kunne drikke? Synes det er veldig trist at jenta di ikke tar flaske Maria:( Og at Nikkis jente heller ikke gjør det:( [:(]
Håper at dere får til å komme en tur uansett, etter at babyene er lagt. Skjønner at det er vanskelig altså:/

Jeg hadde MariaMommy sine rørte jordbær på kveldsmaten min. Mmmmmmmmmmmm Nydelig godt[:D]

Ja tusen takk for i dag Rosa :):)

Dere har det kjempefint hjemme og en nydelig utsikt!:)
Koselig å besøke alle sammen! Nå mangler vi bare ise og Mandy, men ise skal vi jo til Fredag :)

6 timer... det er for lite hehe! Må nesten begynne å ha treffene kl 08 vi om det skal bli nok tid:P

Gleder meg til Fredag! :D:D

ORIGINAL: Rosa Mirabella

Jeg hadde MariaMommy sine rørte jordbær på kveldsmaten min. Mmmmmmmmmmmm Nydelig godt[:D]

Ja det var fantastisk godt!! :)
kaka til nikki og!! :D mmmm! glad jeg tok 3-4 stykker jeg:) så slipper jeg å angre på at jeg ikke tok mer:P

Det var en fornøyelse å ha dere på besøk! Men hvor ble tiden av? Seks timer liksom?! Det føltes som to[;)]

Gleder meg veldig til fredag, det blir kjekt å komme sammen uten babyer[:D] Så slipper vi å bli avbrutt mitt i pratingen, moahaha[:D]
Ja, for du skulle komme til fredag selv om du kanskje ikke kunne drikke? Synes det er veldig trist at jenta di ikke tar flaske Maria:( Og at Nikkis jente heller ikke gjør det:( [:(]
Håper at dere får til å komme en tur uansett, etter at babyene er lagt. Skjønner at det er vanskelig altså:/

Tida går sååå altfor fort når vi er sammen -men det er positivt på en måte da, betyr jo at vi koser oss når vi er i lag :)

Satser på å komme en tur på fredag ja, selvom jeg evt. ikke skal drikke :)
Veldig kjipt at hun ikke tar flaske, skulle gjerne ha hatt henne til å gjøre det men kan liksom ikke tvinge henne....[8D]

ORIGINAL: Superteam

kaka til nikki og!! :D mmmm! glad jeg tok 3-4 stykker jeg:) så slipper jeg å angre på at jeg ikke tok mer:P

Godt med rørte jordbær [:)]
Har en frys full her hjemme [:)]

ORIGINAL: MariaMommy

Tida går sååå altfor fort når vi er sammen -men det er positivt på en måte da, betyr jo at vi koser oss når vi er i lag :)

Satser på å komme en tur på fredag ja, selvom jeg evt. ikke skal drikke :)
Veldig kjipt at hun ikke tar flaske, skulle gjerne ha hatt henne til å gjøre det men kan liksom ikke tvinge henne....[8D]

Veldig bra[:D]

Koselig å besøke alle sammen! Nå mangler vi bare ise og Mandy, men ise skal vi jo til Fredag :)

6 timer... det er for lite hehe! Må nesten begynne å ha treffene kl 08 vi om det skal bli nok tid:P

Tusen takk for det!
Jeg må bare beklage at jeg var litt fraværende til tider, føler liksom ikke at jeg klarer å slappe helt av å prate når Amalie er sutrete og krevende:/ Klarer liksom ikke å fokusere helt på den gode samtalen da, selv om jeg så gjerne vil[;)]
Fredag it is[:D]

Den kaka var god ja! Skar ikke opp alt, og jeg kunne beholde resten sa hun! Så det ligger litt i kjøleskapet som mannen og jeg skal dele nå[8D] TAKK NIKKI!![:D]

Tusen takk for det!
Jeg må bare beklage at jeg var litt fraværende til tider, føler liksom ikke at jeg klarer å slappe helt av å prate når Amalie er sutrete og krevende:/ Klarer liksom ikke å fokusere helt på den gode samtalen da, selv om jeg så gjerne vil[;)]

Ikke tenk på det! blir jo sånn selv! Prøvde jo å få emilie til å sove mange ganger i løpet av timene der:P men det funket jo dårlig:P

Tusen takk for det!

Ikke tenk på det! blir jo sånn selv! Prøvde jo å få emilie til å sove mange ganger i løpet av timene der:P men det funket jo dårlig:P

Håper hun sover bedre i morgen[:)]

Kake kan jeg lage til neste treff også.. Den ble ikke fult så bra som den skulle.. 5 min i ovnen neste gang og den er PERFEKT!

Jeg merket ikke du var fraværende Rosa!
men man føler det veldig fort selv da.

Takk for meg! Elsket kommoden din[;)] Knall koselig å hilse på mannen din, han virket veldig hyggelig. han er jo knall flink på møbler[:D]

ise-knall gode pestosnurrer! er inspirert![:D][:D]

privat sjåføren min: takk for pepsi, den var god på hjemveien[:D] og for mine nye bryn.. var jo en del kg smo ble røsket av i dag også[8D][:D]

super: håper alt er fint med snuppa de og at hun er i form=)

funny: snuppa de er helt utrolig fantastisk herlig altså.. som vi snakket om, blid og fornøyd med skinna på=) nå skal jeg på apoteket i morgen og kjøpe spriten på apoteket-genialt

Håndsprit ja, mener du den som funnybunny hadde på badet sitt? Den så helt genial ut! Apoteket altså?[:D]

ORIGINAL: *Nikki*

Kake kan jeg lage til neste treff også.. Den ble ikke fult så bra som den skulle.. 5 min i ovnen neste gang og den er PERFEKT!

Jeg merket ikke du var fraværende Rosa!
men man føler det veldig fort selv da.

Takk for meg! Elsket kommoden din[;)] Knall koselig å hilse på mannen din, han virket veldig hyggelig. han er jo knall flink på møbler[:D]

ise-knall gode pestosnurrer! er inspirert![:D][:D]

privat sjåføren min: takk for pepsi, den var god på hjemveien[:D] og for mine nye bryn.. var jo en del kg smo ble røsket av i dag også[8D][:D]

super: håper alt er fint med snuppa de og at hun er i form=)

funny: snuppa de er helt utrolig fantastisk herlig altså.. som vi snakket om, blid og fornøyd med skinna på=) nå skal jeg på apoteket i morgen og kjøpe spriten på apoteket-genialt

[:D]

Jeg ble også inspirert av pestosnurrene--de var så gode!
Deilig å få fiksa bryna:) Som jeg sa til MariaMommy; hun gjorde det bedre enn noen annen hudpleier har gjort på meg tidligere. Jeg er superfornøyd![:D]

litt treig...men TUSEN takk for igår [:D]

Dere har d kjempefint Rosa!!!! DIGGA kjøkkenet deres....[:D]

tida går så aaltfor fort! godt d bare er noen dager til fræddan[:D]

Tusen takk Maria, for flotte bryn...superduper fornøyd [:D]
var ikke så skummelt likvell [:D]

maria kan sine saker hun:-)

ja,kunne kjøpe den spriten på apoteket rosa=) genialt

Takk for komplementer jenter -jeg er bare glade for at dere er fornøyde [:)][:)]
Gøy å være eier av en sånn vandrende hudpleiesalong [:D][:D]

hehe..=)
jeg er så glad jeg slipper å tenke på å bestille time.. helt fantastisk!=)

Back
Topp