Rosa leppestift burde vært forbudt!!

*lykkeligst*

Forumet er livet
Jeg kan seriøst ikke huske en eneste gang jeg har tenkt "det var fint". Det er jo forferdelig! Nå snakker jeg om råååååsa altså, ikke bare anntydning til rosa, men knallerååååsa

Er litt inspirert av MGP her, så da kan jeg jo slenge med at jeg syns det er forferdelig mye ræva musikk her i stua nå. Lurer på om det må skiftes kanal faktisk

Nå ser ikke jeg på det du ser på men det kan faktisk være stilig i enkelte situasjoner..

Men så kan jeg også slenge på at rød leppestift er like ugly avogtil!

er så enig, ikke EN gang har jeg tenkt at det var fint når jeg så noen med råsa leppestift på...

Heller knallrosa enn rød med gule tenner 

Det som virkelig ER stygt er jo hudfarga leppestift, eller den tonen litt lysere enn leppa igjen. *grøss* 

Labambie skrev:
Heller knallrosa enn rød med gule tenner 

Det som virkelig ER stygt er jo hudfarga leppestift, eller den tonen litt lysere enn leppa igjen. *grøss* 

Jeg tenkte her om dagen "hvorfor brukte vi hvit leppestift på ungdomsskolen??"

Leppene skal ikke være lysere enn huden, det ser helt forferdelig ut. Ikke pent i det hele tatt. Ellers kan det meste være fint så lenge det er farger som kler personen og som passer godt med sminken ellers i fjeset.

Ja, vi ser jo at man må være litt forsiktig med den rosa leppestiften, men det finnes altså folk som kler det. Vil tro at det hjelper å ikke kombinere med trailer-sminke og klorbleket hår,

Sånn rosa?

Hver sin smak, men jeg synes det kan være riktig så fint på enkelte med rett tilbehør/sminke.

Nedsig skrev:
Leppene skal ikke være lysere enn huden, det ser helt forferdelig ut. Ikke pent i det hele tatt. Ellers kan det meste være fint så lenge det er farger som kler personen og som passer godt med sminken ellers i fjeset.

Sier du at Linni Meister ikke kan sminke seg?

Ellen Pompeo burde i hvertfall holde seg for god for rååååsa leppestift.

Tekanna skrev:
Ellen Pompeo burde i hvertfall holde seg for god for rååååsa leppestift.

Ikkje braaaa.

Tøsa! skrev:
Sånn rosa?

Hver sin smak, men jeg synes det kan være riktig så fint på enkelte med rett tilbehør/sminke.

hellt enig... Samme med rød leppestift..
Det jeg har sett noen har "brennt" seg på med rød leppestift, er at de har hatt feil farge toner i den røde leppestiften i forhold til sine farger.. Men treffer de der kan det blir veldig bra :)

Back
Topp