rosa klær

førsteknøtt

Flørter med forumet
er det noen av dere som vet hvor man kan få tak i fine jentebabyklær i andre farger enn rosa. f.eks. lilla, rød osv.. jeg ønsker å finne flere farger men føler at det nesten bare er rosa og hvit til de minste og ikke andre farger klær i små str.. iallefall ikke der jeg var å handla litt i dag..

Har sett masse fint på H&M i beige,brun,lilla,rødt,gult osv...[:)]

ok. da skal jeg ta en tur der en dag ..har ikke vært der å sett. takk for tipset.. ikke noe som haster akkurat enda ,men kjekt å vite litt etterhvert

ORIGINAL: førsteknøtt

ok. da skal jeg ta en tur der en dag ..har ikke vært der å sett. takk for tipset.. ikke noe som haster akkurat enda ,men kjekt å vite litt etterhvert

Bare hyggelig[:)] De har masse fint på Obaibi hvis du har den butikken der du bor[:)]

Jeg er en slik antirosa-mamma så datteren min fikk mye i andre farger , men det var ikke så lett å finne. Gikk mye i hvitt og brunt her. Brunt er ikke så vanskelig å finne , men andre fargerer ikke lett.

http://www.muffeladen.no synes denne siden har mye søtt.

Min datter er ingen prinsesse akurat , men hun er veldig tøff :)

Og jeg er ikke prisipielt imot rosa, men jeg er bare ikke vant med sånne klær selv, så jeg liker best andre farger. Men oppdaget også at for sterke farger ble litt rart på nyfødt. Så ble mye hvitt.

jeg er heller ikke i mot rosa, men har allti likt andre farger bedre.. så d blir nok litt rosa og mye annet

Polarn O Pyret!!! [:D][:D]

Zara [:D]

I alle de vanlige kjedebutikkene er det generelt mye rosa.

Hvis man går på litt mer dyre butikker finner man fort andre farger enn bare rosa.

ORIGINAL: Hello_Cupcake

Zara [:D]

I alle de vanlige kjedebutikkene er det generelt mye rosa.

Hvis man går på litt mer dyre butikker finner man fort andre farger enn bare rosa.

Back
Topp