Rosa eller blått?

• Trådstarter Trådstarter N
  • Opprettet Opprettet

N

Elsker forumet
Av dere som har fått ett hint på hva kjønnet kan være,kjøper dere nøytrale klær før fødselen?

Jeg begynte å kjøpe i nøytrale farger, men blir bare mer og mer vågal og har brått mye rosa. Har hatt en del UL hvor de alle gangene har sagt at det blir ei jente[8|]

Alle kjøpte noe til den lille til jul og alt var så klart rosa. Litt teit å måtte dra hjem fra sykehuset i rosa vinterdress og rosa lue liksom,om det brått dukker opp en gutt[8D]

jeg har alt i blått[:)] men jeg er ganske sikker på at d er en gutt.. var ganske tydelig på UL...[:D]

Godt å høre det ikke bare er jeg...Vennene mine sier at jeg er gal som ikke bytter alt det fine rosa jeg har fått til nøytrale farger. Mne jeg er så sikker på at det er ei tulle som kommer og derfor kjøpte jeg rosa vinterdress også[8|][;)]

Jeg har det meste i guttefarger, men noe nøytralt også, bare for at jeg synes det er så fint.
Fikk se pungen på ul, så er ganske sikker på at det er en gutt[:)]

hei jeg hadde ikke oppdaget forume før nå [:)]
jeg har vært på ul bare en gang og fikk ikke sett om det kommer en gutt eller ei jente så jeg får ikke kjøpt noe blått eller rosa syns det er veldig kjedelig å kjøpe nøytrale farger[:@]

her er også ALT i blått[:D]
men er helt sikker på at det blir gutt,fikk jo se tassen på ultralyd så[:)]

Her er det rosa, rosa, rosa [:)]
Rommet hennes står klart, og det er knall rosa gardiner, rosa sengetøy, rosa bamser, rosa helsetepper, vi har kjøpt smokker med navnet hennes på, ja det blir krise hvis det kommer en gutt for å si det sånn [:D]

Men siden vi har vært både på vanlig ul og 3d, så er vi ganske sikre på at det er en jente der inne.. [:)]

Vi har kjøpt mest klær i str 56 vi, og bare noen få plagg i str 50[:)]

ORIGINAL: GoUngen

Han Ul mannen var 99% sikker på at det ble gutt. har kjøpt masse lyse blått, lyst me litt guttemotiver på. men harikke tatt vekk lappene på klærna ennå, hvis det skulle ploppe ut ei litta jente [:'(] gutter ligner gjerne litt på jenter me helt hvitt tøy syns jeg [;)]
men er jo søtt me hvit på gutter også da [:-] kjøper dere mest små klær som 50 å sånn?

He he, da er det nok best at det kommer ut ei jente ja hi hi [:)]
Hvis det skulle kommet en jente her, så hadde ho blitt veldig blå jente den første tiden he he[:)]

ORIGINAL: fruluna

Her er det rosa, rosa, rosa [:)]
Rommet hennes står klart, og det er knall rosa gardiner, rosa sengetøy, rosa bamser, rosa helsetepper, vi har kjøpt smokker med navnet hennes på, ja det blir krise hvis det kommer en gutt for å si det sånn [:D]

Men siden vi har vært både på vanlig ul og 3d, så er vi ganske sikre på at det er en jente der inne.. [:)]

Venninne av meg fikk beskjed at det kom en gutt og hun hadde 3 UL , så hun var så bombe sikker, men i dag er tulla hennes 2år[8|]

Så jeg kan jo ikke være sikker,men rosa har vi no av[;)]

Jepp kjenner noen som var på to vanlige og en 3d og fikk beskjed alle gangene om at det var gutt.. Og de fikk jente.

Så man kan aldri være 100% sikker, men.. Tar nå sjansen likevel jeg da [:D]

Oj...hehe[:)]
Har bare blåe klær nesten.....litt nøytrale også,så vi får håpe det stemmer med kjønn,ellers blir babyen kledd som en gutt[:)]hihi

Tenkte jeg skulle handle inn litt klær i morgen, men tror jeg får holde det nøytralt til etter fødselen. Kjenner nemlig hun jeg handler hos veeldig godt, og pappan vil absolutt ikke røpe kjønnet for noen..[:D]

Jeg prøver å ikke kjøpe så veldig mye enda (får sikkert masse også), men det er vanskelig å holde seg, særlig etter at vi fikk beskjed om at det var ei lita jente. Kjøper med andre ord rosa jenteklær, får håpe jordmora ikke tok feil! Kjøper ingenting i str. 50, regner med at det blir for smått. Str. 56 varer vel heller ikke så mange ukene?

har nesten ingen kær i str 50.... holder meg til 58 og 62 jeg.... i vinter klær i vertfall....

Her går det mye i blått, men også i beige farger. Sikker på at det blir gutt siden jeg trorjeg så det selv på ul, og ser det på ul-bildene. Har arvet en del klær fra nevøen da..

Jeg har kjøpt stort sett nøytrale klær! fikk vite på ultralyden at det var jente, men stoler ikke 100% på det siden de har tatt feil før... Men har da litt rosa og da!
Også har jeg fått 2 digre bæreposer med jenteklær av søster'n til en vennine! så har nok jenteklær ihvertfall! Svigermor kjøper også jenteklær!

blått,blått blått[:D]

Jeg kjøpte noen bodyer og bukser i Joha her om dagen. De kjøpte jeg i strl 60, var ikke noen mellomting der. Det var enten 50 eller 60. Så hvis barnet er 51 cm når det blir født, er jo 50 for lite alt!![:)]

Jeg har 2 sett i størrelse 50 og resten i 56...jeg vet ikke hvor stor babyen blir og det er jo så billig de små klærne så jeg sikrere meg litt. Har også 2 pysjer i 50.

Ellers regner jeg med at de fleste ender opp med å troppe opp på sykehuset med klær til babyen i størrelse 60, så da har jeg det og[;)]

Ellers får gubben ta seg en tur på shopping,tar det helt med ro jeg nå. Orker ikke tenke mer på det, blir jo helt kokko av å skulle tenke viss om atte hele tiden[;)]

Back
Topp