Rosa cd-spiller?

[Hildemor]

Elsker forumet
Hvor får jeg tak i det?
Jeg så en for en god stund siden,men klarer ikke huske hvilken butikk jeg så den i[:-] Minsten hadde en i rosa og lilla fra maxi,men den holdt bare et par mnd[&:]
Veldig kjekt om det er kasettspiller og i[:)]

El-kjøp mener jeg å ha sett [:)]

Her fikk snuppa en boomblasester fra Disney med prinsesser på til Jul. Kjøpt på Toys`r`us!

Vi har en formet som vogna til askepott. Rosa selvfølgelig, og med mikrofon til slik at hun kan synge med. Fryktelig populær. Kostet vel en 300 kr på toysrus.

ORIGINAL: Muskatt

Vi har en formet som vogna til askepott. Rosa selvfølgelig, og med mikrofon til slik at hun kan synge med. Fryktelig populær. Kostet vel en 300 kr på toysrus.

Den har eldsten[:)] Om jeg ikke finner med kasettspiller kan jeg jo kjøpe den da[:)] glad i mikrofon minstejenta og[:D] Den er bare litt lett å rive ned[&:]minsten knakk den dingsen oppå[&:] mener jeg ga 500 på br for den.

ORIGINAL: Valpolicella

kjøpte på elkjøpt til jul til snuppa, den er helt super, bra lyd og med inngang for mp3spiller, men det er ikke kassetspiller på den, selges det enda??

http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/hi-fi/barbar-hi-fi/AZ202C/philips-boombox

Stilig[:)] Ja det selges med kasettspiller enda, det er ikke et must da, men jeg har endel kasetter fra min barndom som snuppene hører endel på[:)]

Takk for svar[:)] Får ta meg en tur på elkjøp og expert. Har ikke toys r us her[&:] Har ikke sett rosa utenom den ene plassen, der jeg ikke husker hvor var jeg, så blir spennende å se om de har de inne[:)] Tror kanskje det var obs bygg jeg så den på, men så den bare i forbifarten da jeg handlet noe annet[:-]

Ekstra leker har vi kløpt en rosa cd spiller til eldste. Den har to mikrofoner[:D]

ORIGINAL: Mine3nydelige

Ekstra leker har vi kløpt en rosa cd spiller til eldste. Den har to mikrofoner[:D]

Å har de der og., da skal jeg gå der og å se[:)]

ORIGINAL: [Hildemor]

ORIGINAL: Mine3nydelige

Å har de der og., da skal jeg gå der og å se[:)]

300 kr kostet den..:)

Back
Topp