Roper på symptomer...

Rosa på ball

Glad i forumet
Det nærmer seg testedato og jeg er både spent og ikke. Har hatt ømme pupper helt siden fredag og antar dette har kommet av Crinone. Nå er de nesten ikke ømme i det hele tatt og det skulle jeg jo selvfølgelig ønske at de var. I magen kjenner jeg det stikker litt innimellom, både midt i og ute på sidene, men dette er like gjerne mensenvondt.. Skulle så gjerne ha skrudd klokken frem til søndag morgen, da jeg tenkte å snikteste så jeg er forberedt før blodprøver på mandag. Er bare såååå sikker på at dette ikke har klaffet og ønsker nå liksom bare å begynne å blø så vi kan gå videre[:(]

Jeg er ikke skapt for slikt tålmodighetsarbeid[:)][:'(]

Beklager at eg ikkje kan svara deg på det med symptomer..

Eg håpar at du er positiv ei stund til og at du får ein god nyhet på søndag[:)][:)] Forstår godt at tida går seint.

Håpe at alt går rette veien for deg[:)]

jeg hadde ingen symptomer sist jeg var gravid, og fikk ikke så mange etter jeg visste at jeg var gravid heller... 
men jeg tok test fredagen da, og bp på mandagen.. så jeg koste meg hele helgen med å vite at jeg var gravid før jeg fikk tlf om resultatet på mandagen...

sånn hvis du har lyst ¨å teste i morgen[;)] hehe...

men det jeg ville frem til..  ingen symptomer er ikke nødvendigvis dumt[:D]

Takk for svar alle sammen[:)]

Har hatt mer "vondt" i magen i ettermiddag og da jeg våknet etter å ha sovnet på sofaen i stad, var det som om jeg var støl i begge sidene og da begynte selvfølgelig håpet å stige igjen. Samtidig som jeg liksom synes jeg er kvalm/har en klump i halsen. Kan jo like gjerne være innbildning det altså, men denne "magevondten" startet i går på rugedag 7 så klarer ikke la være å ha et lite håp heller..

Mandag er blodprøvedag - da er det 14 dager siden uttak og det vil vel egentlig si at jeg er på rugedag 12, så håper en test vil så ut på søndag, selv om jeg ikke har kommet lenger enn rugedag 11...

Back
Topp