Ronjas mamma...

Emz mamma

Elsker forumet
har du testet igjen idag eller? [8|] *spent*

må vel dytte litt..... [8|]

dytt-dytt

testet igår ettermiddag, den var negativ.. så nå føler jeg at jeg har gitt opp..forsøket var nok mislykket.. skjønner bare ikke hvorfor jeg er så kvalm,og ikke har sett noe til tanta.. utrolig hvor man håper i det lengste.. å trøster meg med at den sikkert var negativ for jeg ikke testet med morgen urin[&:] men nei ble nok ikke noe spire på meg denne gangen[&o] men ser det har lykketes for noen her nå,å jeg er sååå kjempeglad på deres vegne.. gratulerer så mye,det er så velfortjent!!!!!  jeg har jo enda en baby så jeg kan kose meg med henne så lenge[;)] men ville så gjerne ha 2 tette.. var jo gravid i aug men mista i uke 7.. men men det er bare å fortsette og prøve[:)] koselig at noen tenker på meg da.. takk for det!!

*sukk* så trist.... om du har gått på Progestan så kan forventet mens bli utsatt noen dager.
Jeg slutta på medisinen igår,så da dukker tanta opp iløpet av de første dagene. Du får slappe av å kose deg med jenta di,så går de neste uken til nytt forsøk fort (om du vil har tenkt å være med på førstkommende mens da...) Men følger med deg underveis,så på neste forsøk så blir det nye sjanser [;)]

Vi er heldige som har en allerede,men det gjør det også litt ekstra trist. Jeg savner å føle spark i magen,kjenne liv og bevegelser. Spenningen med Ultralyd.
Emma er blitt veldig bevisst på at de andre barna på hennes alder har fått mindre søsken (det har vært mange her en stund) og når man spør; "hva skal du bli når du blir stor?" Da svarer hun " storesøster". Og en gang spurte hun hvorfor enkelte av de andre barna snart skulle få søsken og ikke hun , så la hun til at; " jeg lover å være snill og hjelpe til om jeg kan få søsken"..... og det har ALDRI-ALDRI vært snakk om at man må være snill for å få søsken. Dette må være noe hun har tenkt på selv og det gjorde at mamma-hjertet brast...

Da jeg mistet i desember ifjor så lå jeg på føden (noe jeg synes er litt merkelig at aborterende må...) så da Emma kom på besøk en dag så kom hun rett inn og spurte; "hvor er babyen"? For da hadde hun trodd at jeg skulle ha barn,for de eneste gangene vi har vært på føden er når vi har besøkt andre som har fått barn...

Alt dette gjør det så mye verre.... og har forklart henne at det er ikke sikkert at hun får søsken,men at det ikke gjør noe. For at vi elsker henne og at vi er så heldige som har fått henne. Men hun har sine egne tanker....

(ble kanskje litt langt.... [&o] )

det er ett savn i hjertet,men vi er heldige som har verdens fineste prinsesse i hus [:)]

Skjønner akkurat hvordan du har det. Jeg har en datter på åtte år, å hun spør mye hun også. Vanskeligere til gamlere de blir med å besvare spørsmålene altså.
Det er trist at hun ikke ska få søsken, men er samtidig overlykkelig over at vi har henne.

ORIGINAL: * Babysyk *

Uff da [:(] Beklager visst jeg sa noe feil. Mente ikke at dere som har barn har det mindre vondt. Over hodet ikke.

Klem...

tror ikke det var noen som tok det ille opp.. [;)]

da kom tanta idag og alt håp er ute[&o] huff ble skikelig deprimert jeg, så sier sambo at han vet ikke om han orker flere runder med hormoner.. hva er det å si når jeg er trist,var den eneste trøsten jeg hadde å se fram til neste runde[:o] men får vell overtalt han når han får det litt på avstand...

ja vet hva som du går igjennom. jeg har også teste neg så er det bare å vente på tr.
håper du får overtale mannen din da, min og har mistet troen på at vi kan få barn, men det får ha ikke lov til. jeg gir meg ikke etter bare et forsøk, sagt til meg selv at hvis jeg orker så bruker vi ihvertfall opp de 4 egga jeg har på frys og et forsøk til etter det.

lykke til, og håper dere lyktes en dag

håpe virkelig det klaffer for dere alle sammen neste gang, vet åssen dere har det.. trøsteklemmer

Kjære *babysyk*, tok det ikke som noe du sa feil... forklarte bare saken fra en annen side også! Så det går bra [;)]

Back
Topp