Ronjamoooor

Haha!![:D][:D][:D]
NEEEEII!!!!![X(][X(][X(]
Vel, han kan holde seg inne til jeg passerer 37 uker, men da........
Begynner igrunn å bli lei! Har vært veldig heldig, ingen store plager, og jobber fortsatt 100%, men er blitt så stor og klumpete atte...[&o] Og begynner å bli sliten...

Så fødestøv tas imot med takk på tirsdag!![:D]

Jeg er KLAR til å sende fødestøv på tirsdag! [:D] Gleder meg så masse til han kommer [:D]

ORIGINAL: Juliette

Så spennende, Ronja! Det nærmer seg..[:)]

Ja, nesten skremmende nære....[&:][8D]

ORIGINAL: MamsntilLucasOgLinus

Jeg er KLAR til å sende fødestøv på tirsdag! [:D] Gleder meg så masse til han kommer [:D]

Thank u, snuppa!![:D] Håper det hjelper!![8D]

ORIGINAL: SindreSinMamma

Så flink du er som jobber fullt![:D]
Skjønner du begynner å bli lei ja, så fødestøv skal vi bombadere deg med på tirsdag!![8D][:D]

Ja, har igrunn vært greit å ha noe å pusle med i denne ventetiden...[:)] Føler meg utrolig heldig som har sluppet unna kranglete bekken, kvalme, vond rygg og andre ufyselige plager..
Gleder meg til bomber på tirsdag!![:D]

ORIGINAL: Blund

Spennende altså!!! Så heldig du er som har fått jobbe til nå, det korter jo ned ventetiden enormt[:)]
Hva sier Tobias da? Gleder han seg??

Ja, kjempe heldig! Permisjonen starter på torsdag...[:)]
Tror ikke Tobias skjønner så mye... Vi har pratet masse om at mamma har baby i den store magen sin, han har hjulpet til med vask av babyklær, og gjort i stand stellebord med stellematta hvor babyen skal få ny bleie osv.. Men tror ikke han klarer å forestille seg at det faktisk skal komme en levende baby for å bo hos oss![:D] Stakkars lillegutt får vel sjokk.....[8D]
Men han har blitt veldig opptatt av babyer i blader og bøker! Spesielt om de har utovertiss![8D] Så er jo flaks at jeg faktisk har baby med guttetiss i magen![:D]

Tenk at tiden har gått så fort, altså... Jeg synes det nettopp var mye "testepress" på deg her[:D]
Lykke til med innspurten[:)]

ORIGINAL: lovibem

Tenk at tiden har gått så fort, altså... Jeg synes det nettopp var mye "testepress" på deg her[:D]
Lykke til med innspurten[:)]

Haha...ja, testetrådene til MammaTilMilla føles som igår!![8D]
Tusen takk for lykkeønskning![:D]

ORIGINAL: RonjaR

Spennende altså!!! Så heldig du er som har fått jobbe til nå, det korter jo ned ventetiden enormt[:)]
Hva sier Tobias da? Gleder han seg??

Ja, kjempe heldig! Permisjonen starter på torsdag...[:)]
Tror ikke Tobias skjønner så mye... Vi har pratet masse om at mamma har baby i den store magen sin, han har hjulpet til med vask av babyklær, og gjort i stand stellebord med stellematta hvor babyen skal få ny bleie osv.. Men tror ikke han klarer å forestille seg at det faktisk skal komme en levende baby for å bo hos oss![:D] Stakkars lillegutt får vel sjokk.....[8D]
Men han har blitt veldig opptatt av babyer i blader og bøker! Spesielt om de har utovertiss![8D] Så er jo flaks at jeg faktisk har baby med guttetiss i magen![:D]

Tuva skjønte heller ikke så mye av det som skulle skje og fikk seg nok et sjokk!
Hun snakket ikke til meg på 1 måned!!! Fikk ikke ta av henne skoene en gang[8D], det var litt tungt til mammahjertet ja. Men det går seg jo til heldigvis!
Masse lykke til! Skulle gjerne ha vært i dine sko nå altså[:)]

OJ! Såpass!!
Snuppa min var 20 mnd da lillebror kom til verden, og jeg tror hun skjønte det da at det var baby i magen, for hun snakket mye om magen min og babyen som skulle komme ut. Og da han kom til verden, så brydde hun seg ikke om magen min i det hele tatt lengre. Så de forstår nok hva som skjer, men kanskje fortrenger det[:D]
Og her sluttet hun ikke å snakke til meg[:)]

Back
Topp