Romslige bukser pga oppblåst mage?

Harefrøkens

Blir kjent med forumet
Hei alle damer.

jeg sliter som mange med veldig oppblåst mage. spesielt på ettermiddagen og kvelden.

Jeg drømmer om kule litt baggy (les romslige) jeans med lommer. Alle buksene mine per nå er kroppsnære og jeg kjenner jeg får litt klaus av å ha de på! Gravidbukser har jeg ikke helt lyst til å kjøpe ennå. (er kun i uke 8).

Noen som har noen tips til hvor jeg kan kjøpe slike jeans/ bukser som er litt baggy? Jeg vet ikke helt hvor jeg skal lete og tanken på å bruke mange timer å gå innom alle butikker i oslo.. off nei.

hjelp? tips? takk.

ønsker alle en flott dag [emoji173]️

Jeg hadde det på samme måten!

Men tidligere denne uken (er i uke ti) kjøpte jeg mamma og bukser. Har ikke angret et sekund og har bodd i dem siden :).

Eventuelt bør det vel funke med det meste som har snøring i livet, og ikke knepping, og så kanskje gå opp en størrelse?

Men tidligere denne uken (er i uke ti) kjøpte jeg mamma og bukser. Har ikke angret et sekund og har bodd i dem siden :).

Eventuelt bør det vel funke med det meste som har snøring i livet, og ikke knepping, og så kanskje gå opp en størrelse?
hehe, tviler ikke! Regner med at jeg kommer til å bo i romslige bukser i tiden fremover, når jeg først finner noen jeg liker. Får sjekke ut disse mammabuksene og se hvordan de er.

Om dagene nå drømmer jeg meg tilbake til 90'tallets "hiphop-bukser" og savner noen gamle utslitte som måtte pensjoneres for noen tiår siden

Edit: Kjøpte selvfølgelig "mammabukser" og ikke mamma OG bukser, haha! :joyful:

Har ikke brukt disse på lenge, orker ikke bukser for tiden, men er ellers veldig glad i mine baggybukser fra Nikita. :) Google Nikita baggyjeans/baggypants.

Back
Topp