Rompa til rai

Kinaputten

Glad i forumet
Vil du se den mørbanka rompa til rai?

ORIGINAL: Mammapostei!

Kva er det for spørsmål??????????? ØFFKÅRS!!!!!!! Sitt du på hemmelege bilder????

Hehe[:D] Nope, har ingen bilder jeg, men regner med rai er grei og bøyer seg for flertallet her.

Værsågod [;)]

Jeg falt i den isete steintrappa utenfor her for et par år siden, så ikke ut og har enda en klump inni den ene rumpeballen [:'(] 

ORIGINAL: Kinaputten

Kva er det for spørsmål??????????? ØFFKÅRS!!!!!!! Sitt du på hemmelege bilder????

Hehe[:D] Nope, har ingen bilder jeg, men regner med rai er grei og bøyer seg for flertallet her.

Fantastisk babyforum , faktisk 26 stykker som vil sjå ræva til ein av dei andre forumbrukarane og ingen som vil sleppa!

[8|]

BRING IT ON

Hehe...Bring it on[:D]

DERE ER GAAALE!!!!!!!

men det er jeg og.....bare vent så skal jeg prøve få gubben til å hjelpe....moahahaha.....

*KREMT* IKKE QUOTE
etter det jeg klarte sensurere ble dette det glimtet dere får
Nå tek ho mor seg ein DUGELEG støyt med øl og seier hauhauhau....

La ikke ut hele ,beklaaager det[:D][:D][:D]

ORIGINAL: rai

La ikke ut hele ,beklaaager det[:D][:D][:D]

Holder i massevis, dette. [:D] Sier bare OOOOUCHHHH!

Auauau!
Hehe, du er rå rai! [:D]
Hva er det du har gjort?

ORIGINAL: Hatai

Auauau!
Hva er det du har gjort?

jeg datt ned trappa hjemme,fra øverst til neders,hvert eneste trinn[:D][:D]

ORIGINAL: rai

ORIGINAL: Hatai

Auauau!
Hva er det du har gjort?

jeg datt ned trappa hjemme,fra øverst til neders,hvert eneste trinn[:D][:D]

AU AU AU!

hehe huffa....

UFF DÅ! hehe... det så jo skikkelig AOUA ut [8D] Ta deg ei øl å durve ræv-smertene dine på [;)] hehehe... Eg ler, men syns utrolig synd i deg altså [:)]

ORIGINAL: Ivibivi

AU!!! [:-]

JEG DAUER PÅ MEG

Back
Topp