rompa først

mallu

Betatt av forumet
Har noen født babyen rompa først?? Opplevelser?? Lille søstra har termin om 1 og halv uke pg babyen ligger sterleie, d e hennes første og ho vil mulighens ta keisersnitt? E d noen som ambefale å føde rompa først. E ikke d fryktelig tungt???[&:]

Jeg kjenner ei som har født baby i seteleie på den helt vanlige måten, uten å ha sprukket opp. Og jeg har hørt om noen som sprakk skikkelig og måtte sy mange sting.
Svigerinna mi måtte ta keisersnitt når hun skulle ha sønnen sin for 13 år siden, han lå i seteleie. Jeg tror det varierer veldig fra person til person om man må ta keisersnitt eller ikke. Det spiller sikkert inn hvor stor babyen er, hvor liten/smal over hoftene moren er osv. Jeg synes du skal ta en skikkelig prat med jordmor om dette, så dere sammen kan bli enige om den mest sannysnlige løsningen og du kan få vite mest mulig om hva som skjer og kan skje under en setefødsel.

Eh.. det var søstra di som skulle føde nå, ja! Gi rådene videre til henne, da!
Lykke til! [:)]

Skal si fra til ho... Takk vennen..[:D]

be søstra di om å ta kontakt med sykehuset hvor hun skal føde og be de om å ta en vending av babyen..skulle gjøre dette selv men babyen snudde seg samme dag av seg selv..tak og lov..

JIHUUU!!! Fikk i sted mld fra lillesøs at dem har fått en liten datter...vet ikke kordan ho kom ut men uansett har alt gått bra. dem e så gla nu!!! [:D][:D][:D] For en herlig dag!!!![:D]

gratulerer som tante, mallu[:D]

Gratulerer tante mallu! Fint at alt gikk bra, tross alt...

Gratulerer med å ha blitt tante!!!!!

Gratulerer tante :)

Back
Topp